• Aniiee

Är hennes proportioner normala?

JAG VET! Att det är en TV-spelskaraktär! Närmare bestämt Samus Aran, ikonisk karaktär hela vägen från 80-talet. Återigen har hon fått en liten uppdatering, utseendemässigt och det har blivit diskussion om huruvida hon ser normal ut eller inte, om hon har gigantiska jättesillisar och fet rumpa. Så... ta en titt och säg vad ni tycker. Bårtse för ett ögonblick att det är ett gäng polygoner och låtsas att hon hade varit en riktig människa. Klädd i någon forma av rymd-dräkts-spandex eller nåt..... Ignorera den helskumma posen i första bilden.....

Skulle en riktig kvinna kunna se ut så? Jag valde ett enkelt Ja/Nej-svar i omröstningen, men utveckla gärna om ni känner för det.

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-16 17:16
    Vi snackar alltså om hennes bröst, midja och rumpa. Skit i att benen är långa, alla i TV-spel, särskillt japanska, har extremlånga ben....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-16 17:25
    Ok, uppdaterar igen: Frågan lyder (egentligen): Har Samus, enligt dig, jättepattar och ballongrumpa, i förhållande till sin midja? (Det är nämligen det som disskuteras i den andra tråden...)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är hennes proportioner normala?
  • Solrosens
    Aniiee skrev 2014-05-16 17:40:58 följande:
    Läste du hela TS? Verkar inte så....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever

Jaha där var ytterligare en tilläggskommentar. Nej missade din tredje fråga där du ändrat frågeställningen helt, nu blir ett givet nej helt plötsligt ett ja!?!? Du kommer nog få många felklick i och med att där är tre frågor nu, en i rubriken en i ts och nu den senaste.
  • Aniiee
    Solrosens skrev 2014-05-16 17:45:18 följande:

Jaha där var ytterligare en tilläggskommentar. Nej missade din tredje fråga där du ändrat frågeställningen helt, nu blir ett givet nej helt plötsligt ett ja!?!? Du kommer nog få många felklick i och med att där är tre frågor nu, en i rubriken en i ts och nu den senaste.
    Ja, jag ursäktar att jag inte talar klarspråk från början. Det var egentligen inte alls meningen. För övrigt ser jag det inte som att någondera frånga är ett klart ja eller ett klart nej. Då hade jag ju inte ställt frågan. Alla ser olika saker. Om folk inte läser trådstarten ordentligt så tycker jag att de kan låta bli att rösta......
  • lövet2

Bortsett från benen, så kan man definitivt se ut så. Har faktiskt en dotter, som gör det t o m ...

• Barbamama08

Ja, det tycker jag. Ser ungefär likadan ut i kroppen själv. Har ju kortare ben förstås, och även smalare armar. Annars var det ganska likt.

• vfja

Jag lägger till två bilder ska vi se om folk får en annan uppfattning (det är samma karaktär):

Dessa två bilder är betydligt mer rättvisande än åtminstone den första bilden i OP. Men även den andra bilden i OP har helt klart en ballongröv, de flesta rumpor putar inte ut så där mycket.
  • Solrosens
    Aniiee skrev 2014-05-16 17:47:40 följande:
    Ja, jag ursäktar att jag inte talar klarspråk från början. Det var egentligen inte alls meningen. För övrigt ser jag det inte som att någondera frånga är ett klart ja eller ett klart nej. Då hade jag ju inte ställt frågan. Alla ser olika saker. Om folk inte läser trådstarten ordentligt så tycker jag att de kan låta bli att rösta......

Givet nej för mig, men som sedan tydligen skulle blivit ett ja och då blev mitt klick fel. Jag läste hela ts, men sedan la du till efter att jag klickat på frågeställningen. Men håller med dig, jag borde ha låtit bli att rösta överhuvudtaget.ml
  • Solrosens
    vfja skrev 2014-05-16 17:59:04 följande:
    Jag lägger till två bilder ska vi se om folk får en annan uppfattning (det är samma karaktär): Dessa två bilder är betydligt mer rättvisande än åtminstone den första bilden i OP. Men även den andra bilden i OP har helt klart en ballongröv, de flesta rumpor putar inte ut så där mycket.

Midjan är för smal på bild ett. Röven kan man nog kanske ha, men svårt till den där mini midjan, det ser onormalt ut. Dessutom för långa ben, ser ut som en marsian
  • Solrosens
    Solrosens skrev 2014-05-16 18:02:35 följande:
    Midjan är för smal på bild ett. Röven kan man nog kanske ha, men svårt till den där mini midjan, det ser onormalt ut. Dessutom för långa ben, ser ut som en marsian

*martian
  • Anonym (min teori)
    Jag lägger till två bilder ska vi se om folk får en annan uppfattning (det är samma karaktär): Dessa två bilder är betydligt mer rättvisande än åtminstone den första bilden i OP. Men även den andra bilden i OP har helt klart en ballongröv, de flesta rumpor putar inte ut så där mycket.

Oj! En femårings bröstkorg på en vuxen kvinna, eller nåt...
  • Aniiee
    Jag lägger till två bilder ska vi se om folk får en annan uppfattning (det är samma karaktär):

Dessa två bilder är betydligt mer rättvisande än åtminstone den första bilden i OP. Men även den andra bilden i OP har helt klart en ballongröv, de flesta rumpor putar inte ut så där mycket.
    Komplement, ja visst, men inte mer rättvisande.....
Svar på tråden Är hennes proportioner normala?