Anonym (?) skrev 2014-05-26 16:27:10 följande:
Jag vet mycket väl att det krävs mycket mer för att attrahera någon och jag vet mycket väl attdet inte är en rättighet att få ligga. Pratar jag med en tjej är det i hopp om att skapa kontakt, inte att få ligga. Är det konstigt om man undrar varför det är svårt att hitta någon även om man kanske har viss kunskap om varför man är oattraktiv?
Det är jättesynd men det märks verkligen direkt när en "snäll kille" vill skapa kontakt, oavsett vilken baktanke han har är det ändå alltid för att i slutändan få något mer. Som singeltjej märker man direkt när man hamnar i det överläge som situationen skapar och man kan driva med killen till fördärvet om man så vill. Inte så snällt men ibland har jag testat bara för att se hur långt jag kan gå, sagt helknäppa saker, vädrat ultrafeministiska åsikter, spelat psycho... Och ändå går inte killen därifrån, för han har ju iallafall fått kontakt med en tjej typ. Det funkar varje gång. Gå ut för att ha kul och ignorera alla tjejer istället. Spela lite världsvan, fuldansa och visa att du är en kille som går ut för att ha roligt, inte för att vara en panelhöna med suktande blick. Jag tror att du har lättare att hitta någon på set det sättet. Och viktigast, se till att hamna på lite efterfester för det är ju dit singlarna går :)