• Anonym (Klorofyll)

Fula män som enbart raggar på snyggingar och sen blir bittra.

Har märkt en stark tendens bland manliga vänner som är mindre snygga. De hänger på dejtingsajter, raggar endast på snyggingar, avfärdar tjejer som är på samma nivå som de själva - och sen blir de bittra för att ingen svarar. De verkar inte fatta att de borde sänka sina krav.

Någon mer än jag som märkt detta, och brukar ni isf tala om det för era kompisar att detta är problemet? Jag har ofta känt mig lockad att säga till killarna ifråga, men har hittills bitit mig i tungan då jag inte vill säga nåt taskigt.

• Svar på tråden Fula män som enbart raggar på snyggingar och sen blir bittra.
  • Anonym (Klumpen)
    Daniel12 skrev 2014-05-26 13:51:56 följande:
    Generellt brukar det ju vara så att snygga tjejer har en frånvaro av "riktiga" intressen. De lever mer eller mindre på sin snygghet och skaffar sig en attityd i stil med "Youre not good enough for me". De sätter ribban mycket högt och det är få killar som faller igenom det finmaskiga nätet. Hur ofta stöter man t.ex. inte på deras nedvärderande attityd mot nördiga eller mindre attraktiva killar? Nej det ska vara mannen med stort M, med super-pepsodent-smilet, skrattgropar och fotomodells-approachen, jfr valfri Ellos-katalog..
    Och då kan man ju satsa på oss vanliga tjejer istället.
  • Daniel12
    Anonym (Klumpen) skrev 2014-05-26 14:01:39 följande:
    Och då kan man ju satsa på oss vanliga tjejer istället.
    Det är den insikten jag kommit till Flört
  • Anonym (Klorofyll)
    Anonym (?) skrev 2014-05-26 13:38:43 följande:

Varför inte göra en tråd också om mindre attraktiva män som raggar på mindre attraktiva kvinnor och misslyckas. Kanske finns något kul att skratta åt då med.

Ser inget kul alls med det. Andras olycka i kärlekslivet är aldrig kul när det handlar om sånt du skriver här, däremot när det krävs ett uppvaknande hos arroganta och uppblåsta individer utan självinsikt.
  • Anonym (vanligt)
    Anonym (Tuvali) skrev 2014-05-26 13:40:24 följande:

Tack för dagens bästa! :) så gott jag skrattade åt bilderna och din beskrivning!!
    Ja, han var helt hopplös ett tag! Tack och lov är han otroligt lycklig nu och tycker att han har världens vackraste underbaraste kvinna
  • Anonym (Tuvali)
    Anonym (vanligt) skrev 2014-05-26 14:20:09 följande:
    Ja, han var helt hopplös ett tag! Tack och lov är han otroligt lycklig nu och tycker att han har världens vackraste underbaraste kvinna

Vad roligt för honom! Ett väldigt fint bevis på att det finns någon för alla :)

Han mognade tillslut :)
  • Anonym (?)
    Anonym (Klorofyll) skrev 2014-05-26 14:05:52 följande:
    Ser inget kul alls med det. Andras olycka i kärlekslivet är aldrig kul när det handlar om sånt du skriver här, däremot när det krävs ett uppvaknande hos arroganta och uppblåsta individer utan självinsikt.

Ok. Jag kände mig lite skrattad åt som oskuld ( en sådan som inte får de oattraktiva kvinnorna heller) men överreagerade nog.
  • Anonym (vanligt)
    Anonym (Tuvali) skrev 2014-05-26 14:30:30 följande:

Vad roligt för honom! Ett väldigt fint bevis på att det finns någon för alla :)
    Han mognade tillslut :)

Ja, han gjorde ju det. HOPPAS jag så han inte bara gav upp, men det tror jag inte, de ser så lyckliga ut så
  • Anonym (...)
    Anonym (?) skrev 2014-05-26 14:36:40 följande:

Ok. Jag kände mig lite skrattad åt som oskuld ( en sådan som inte får de oattraktiva kvinnorna heller) men överreagerade nog.
    Vem, i vilken konkret situation, skrattade åt dig?
  • Anonym (Z)

Jag tror inte att någon här skrattar åt dig. ( bara idioter i så fall. ) Men det är däremot löjligt om folk beter sig som Malvolio. ;)
  • Anonym (Klorofyll)

Tycker INTE att i ska ta illa upp av denna tråd isf, för jag skrattar inte åt någon. Det enda jag ifrågasätter är just dessa män som avfärdar normala, söta tjejer för att de är "för fula" enligt dem och endast modeller duger - men själva är de gubbar med alla attribut som räknas in dit (flint, gubbmage och ett mindre attraktivt yttre). Ok om de hade varit öppna nog att ge normala tjejer chansen, men nu tycker de alltså att alla som inte är en 9-10 på skalan inte är attraktiva nog för dem. Ganska stor skillnad på det du presenterar här, alltså.

Hoppas att du hittar en fin och bra tjej! Lycka till.
Svar på tråden Fula män som enbart raggar på snyggingar och sen blir bittra.