BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Fortfarande inget plus och har fortfarande ont i magen. Vill så gärna vara en av er!
Sista möjliga bim imorgon. Känner mig såå gravid. (Har varit d förut)
Här har ni ännu en som har BF i februari 2015, 11 år sedan min förstfödda. Fick höra av min gynekolog att jag hade kommit in i klimakteriestadiet. Så skulle vi få barn skulle vi startat för evigheter sedan. Jobbigt att kärlek skulle bli krav. Flera månaders besvikelse följde. Men så plussade jag 1/6! Läskigt och spännande! Har en rejäl menssmärta i magen, metallsmak i munnen och känner mig uppsvälld. Upptäckte igår att pesto inte var så gott, kaffe är inte någon höjdare. Fick träningstips på gymmet igår för gravida, känns väldigt konstigt att inte få springa längre som jag äntligen kommit igång med. Men får cykla istället. I min förra graviditet tränade jag inte alls, kund knappt gå pga en krock i vecka 10. Men nu älskar jag att träna! Någon annan här som gillar att träna och vad tränar ni isåfall?
Nää nu kom tant röd:(
Plussade i söndags, sambon blev över glad men jag är inte alls beredd på detta! Det är så blandade känslor allt från rädsla till förväntan :) Denna lilla ärtan är inte planerad som storebror var... Är det ovanligt att känna sig lite rädd, osäker?.. Min första blir ett år om två veckor! Känner mig lite rädd att ha så små barn så tätt! Vi kommer behålla lilla bebisen men va verkligen inte beredd att få nummer 2 så snabbt! Here we go again hehe
Här har ni ännu en som har BF i februari 2015, 11 år sedan min förstfödda. Fick höra av min gynekolog att jag hade kommit in i klimakteriestadiet. Så skulle vi få barn skulle vi startat för evigheter sedan. Jobbigt att kärlek skulle bli krav. Flera månaders besvikelse följde. Men så plussade jag 1/6! Läskigt och spännande! Har en rejäl menssmärta i magen, metallsmak i munnen och känner mig uppsvälld. Upptäckte igår att pesto inte var så gott, kaffe är inte någon höjdare. Fick träningstips på gymmet igår för gravida, känns väldigt konstigt att inte få springa längre som jag äntligen kommit igång med. Men får cykla istället. I min förra graviditet tränade jag inte alls, kund knappt gå pga en krock i vecka 10. Men nu älskar jag att träna! Någon annan här som gillar att träna och vad tränar ni isåfall?
Vad roligt att du tränar på!
Själv så är jag ett riktigt träningsfreak om jag själv får säga det. Tränar normalt 5 ggr i veckan. Kampsport och crossfit. Detta är min första graviditet så blev ju såklart konfundersam över hurvida jag kan fortsätta. Kampsporten får det bli paus med men crossfit ska jag fortsätta köra på som vanligt. Min tränare sa att det inte var några som helst problem att springa/hoppa/styrketräna som gravid. Speciellt inte i början. Och han är utbildad i gravidträning så jag kommer fortsätta som jag gör. Låt dig inte avskräckas av en graviditet :) Lycka till!
Omg såååå jädrans trött på em...
Inget illamående än, och hoppas jag slipper det...
Pratade med BM idag och hon ville ses redan nästa vecka, så jag fick tid för inskrivning 11/6.
Ska ju hinna med KUB och så, så det behöver ju komma igång med besök tidigt...
Så glad att se så många som plussat....
och sååå ledsen för din skull Imsdal....
Ta hand om er!
Jag mår inte så illa av min graviditet förens jag börjar anstränga mig. Så fort jag börjar anstränga mig lite så mår jag illa. Nån mer som har det så?