BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Va bra att ni tog upp ämnet kring träning. Jag är en riktig latmask men skulle helt klart behöva göra nått under graviditeten. Förra gången körde jag gravidyoga och det var jätte skönt men tror inte jag ska gå igen.. Någon som har tips? För min del får det bli till hösten dock, fram tills dess får kroppen klara sig med promenader. Sist spydde jag ju i 15 veckor och droppade en del i vikt så jag misstänker det blir detsamma nu :(
Har ni tänkt berätta för någon redan nu eller kommer ni vänta till efter 12e veckan?
BF i februari 2015, om allt går väl :) hur tidigt har ni berättat för när o kära?
Cookie Jag var sjukskriven på heltid från v 6 å 6 v framåt sen på 50 ett tag sen 25, sen fick jag fogproblem å fick 50 igen sen 100. Lergigan tog inte helt bort spykänslan på mig tyvärr, finns ännu starkare grejer men lite olika om de vill skriva ut sånt el ej, vissa läkare e väl mer mot än andra. Hade heller inte velat ha starkare. Take care!
Det är så märkligt om jag nu inte är gravid. Har nämligen haft de mesta symptomen till det. Stickningarna i magen, hugget i sidan, tyngden i magen, bröst som blir större, trött, osv osv. Det kanske är så att jag vill det så innerligt så kroppen blir så ändå fast det inte är något.. Lurare där :P
BIM-2 idag.
Fortfarande för tidigt att få resultat eller?
Hej, jag plussade den 1:a juni och vill jättegärna vara med!
Är "gammal" i sammanhangen (39) och vi har varit oroliga att vi inte ska få till någon nummer två. Nr 1 blir snart tre. Vi har gjort en misslyckad IVF, sedan blev jag spontangravid medan jag nedreglerade för nästa IVF, men fick missfall tidigt. Detta är direkt efter missfallet så jag har inte någon riktig aning om vilken dag jag befinner mig på - hade ingen mens emellan graviditeterna. Tog ett CB-test i förrgår och det sade 1-2, dvs vecka 3-4.
Det gör mig lite tokig att inte veta exakt. Är kontrollfreak
.
Är orolig att få missfall igen, stirrar ner i trosorna ungefär hundra gånger per dag. Och är ÖVERlycklig om jag känner att det spänner i brösten eller om jag känner en tendens till illamående (kan inte säga att jag gör det på riktigt än). Tycker jättesynd om dig Cookie som mår så himla dåligt, någon måtta får det gärna vara.
Kram alla testomaner och trostittare
Vad roligt att du tränar på!
Själv så är jag ett riktigt träningsfreak om jag själv får säga det. Tränar normalt 5 ggr i veckan. Kampsport och crossfit. Detta är min första graviditet så blev ju såklart konfundersam över hurvida jag kan fortsätta. Kampsporten får det bli paus med men crossfit ska jag fortsätta köra på som vanligt. Min tränare sa att det inte var några som helst problem att springa/hoppa/styrketräna som gravid. Speciellt inte i början. Och han är utbildad i gravidträning så jag kommer fortsätta som jag gör. Låt dig inte avskräckas av en graviditet :) Lycka till!