BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Grattis Lucys :) själv plussa jag 22 maj :) bf 2/2 nu i vecka 5+3. :) ja har inskrivning 10/7 med ultraljud :)
Taack :D Åh vad kul Kärleksblomman! Hoppas jag också för göra UL, man vill verkligen veta att allt ser bra ut. :)
*VÅRAT* första barn skulle det stå i tidigare inlägg hihi :)
Grattis Lucys :) själv plussa jag 22 maj :) bf 2/2 nu i vecka 5+3. :) ja har inskrivning 10/7 med ultraljud :)
Hoppar in här om de är ok?! Jag väntar nummer fyra, två pojkar o en dotter sen tidigare födda 07,08,13.
Jag plussade idag och bf blir 12/2 på tredje försöket
Plussade idag med BF 13 februari. Är i vecka 4 (3+4) med 24-dagars cykel. Är 42 år och detta är min tredje graviditet på 10 mndr (naturligt). Missfall sep '13 och mars '14 och hoppas på en lycklig utgång. ð???
Inga barn sedan tidigare.
Håller verklugen tummarna femelle! Nu är det din tur! 
Fick + imorse :D Blir andra barnet. Lycklig som bara den men det känns overkligt. Är på BIM -4 så inte ens saknat mensen än :P Grattis alla ni andra såklart!
Oj, vilken historia. Då förstår jag verkligen att du vill få täta kontroller hela graviditeten. Hoppas det går vägen denna gång :)
Hur beräknar man BF om man inte har någon aning om hur lång ens cyklar är? Jag slutade nämligen med cerazette för ca 3,5 månader sen, fick mens efter två månader och direkt efter första mensen gravid. Min första mensdag var 28 maj.