BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Är det någon som kan lägga till mig i Bf-listan?
kan inte genom telefonen.
11/2 andra barnet, 23 år
Jag var faktiskt på fest igår men behövde aldrig förklara varför jag inte drack. maken förstod dock inte varför jag inte kunde dricka, han kopplar inte ihop det ibland haha :P
Tog ett nytt test i morse för jag ville se om det stegrat lite och det hade det. Tidigare har jag aldrig tagit mer än ett test. Nu har jag gjort tre. Jag tror det räcker nu haha :P
Vi har inte berättat för någon än, men jag vill ju skrika ut det till hela världen! Men samtidigt är jag ju så orolig för missfall och liknande.
Vi har börjat kolla lite på syskonvagn i alla fall. Vi vill köpa begagnat och ha en tandemvariant och inte en bred variant så då får man börja kolla tidigt :P
lyckades :)
1/2, LucyS, första barnet 24 år
1/2, kärleksblomman tredje barnet 31 år
1/2, iceage, andra barnet, 32 år
1/2 BustersTjej, första barnet. 26 år
2/2, blåblomman, första barnet 36 år
2/2 Cookie85, första barnet 29 år
3/2, Knytetsmamma, andra
barnet, 33 år
4/2, Jordgubb93, andra barnet, 21 år
5/2, Ellen
Dellen, tredje barnet, 37 år
5/2, 3oyo, tredje barnet, 33år
5/2, Amilo, andra barnet, 33 år
7/2 TheElfa, tredje barnet, 42 år
8/2 Lovee, andra barnet, 24 år
8/2 JJF, första barnen 27 år
8/2 sonjaN, första barnet :), 27 år
8/2, Mymlisen, andra
barnet, 32 år
8/2 sinilam andra barnet 23år
9/2 Jenny8686, första barnet 28 år
12/2, Boots
, andra barnet, 22 år
12/2, Armadillo, andra barnet, 31 år
12/2, Åsa 1982, första barnet, 32 år
12/2 SkogsstjärnN, andra barnet, 28 år
12/2 längtan09, tredje barnet, 25 år
jag säger detsamma :) , Okej vad roligt när det blir så :)
Själv har jag en undran eftersom det är så många som ska ha barn i februari så antar jag att det är flera som har fått '' avslag'' på att göra kub-test i v.12 , de skulle ta bort det här i sommar, skulle bara gälla dom som är 30 å uppåt. Så det jag undrar är om jag blir tvungen att vänta ända tills v.18 för att ens veta bebisen mår ok :/ , känns som en evighet dit
jag säger detsamma :) , Okej vad roligt när det blir så :)
Själv har jag en undran eftersom det är så många som ska ha barn i februari så antar jag att det är flera som har fått '' avslag'' på att göra kub-test i v.12 , de skulle ta bort det här i sommar, skulle bara gälla dom som är 30 å uppåt. Så det jag undrar är om jag blir tvungen att vänta ända tills v.18 för att ens veta bebisen mår ok :/ , känns som en evighet dit
Skulle någon vid en dator vilja lägga till mig på listan? Har inget internet hemma just nu och via mobilen får jag inte till kopieringen :(
1/2, acea, andra barnet, 29 år