• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • Josefiiin

Jag är i vecka 6 och har BF i början av februari. Det är bara ett par dagar sedan jag fick veta och det är mitt första så just nu läser jag och Googlar för fullt för att få grepp om vad vi har framför oss. Och hopplas att allt ska gå bra förstås :)

• Boots

Har ni berättat för några än? Vi har inte berättat för nån än. Vet inte när vi ska göra det.

• KnytetsMamma

Tänkte att jag gör en BF -lista så vi får en bättre överblick: 3/2, Knytetsmamma, andra barnet, 33 år.

• Boots

3/2, Knytetsmamma, andra barnet, 33 år. 12/2, Boots, andra barnet, 22 år.

• Blåblomman

3/2, Knytetsmamma, andra barnet, 33 år. 12/2, Boots, andra barnet, 22 år.

2/2 Blåblomman, första barnet, 36 år.

• kärleksblomman

3/2, Knytetsmamma, andra barnet, 33 år. 12/2, Boots, andra barnet, 22 år. 2/2 blåblomman, första barnet 36 år 1/2 kärleksblomman tredje barnet 31 år

• Mymlisen

Hej!
    Tittar gärna in i den här tråden, har nyss plussat och BF är än så länge 8/2. Är en liten sladdis i magen då vi har en kille född -05. Känns lite skumt med 10 år mellan barnen, men det har säkert sina fördelar det med. Glad
    Passar på att uppdatera BF-listan Glad

3/2, Knytetsmamma, andra barnet, 33 år.
    12/2, Boots, andra barnet, 22 år.
    2/2 blåblomman, första barnet 36 år
    1/2 kärleksblomman tredje barnet 31 år
    8/2 Mymlisen, andra barnet, 32 år

• Jestis

Jag hoppar oxå in här tror det blir vecka fem 4+3 men inte riktigt säker! Jag ä 25 år och detta ä vårt första barn jag mår kanon bara ont i brösten å mensvärk liknande av och till! Min föra graviditet hadde jag ont i brösten och domningar, men slutade i en abort va bara 18 år! Så jag undrar ä de några andra som har symptom som mig altså ont i brösten och mensvärk av och det känns nästan som små kramper dom varar i max 10sekunder i bland känns det mer och i bland mindre. Oj detta blev långt

Svar på tråden BF Februari 2015