BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Jag äter folsyra nu varje dag men det finns ju kosttillskott som är särskilt för gravida. Visst innehåller det också den mängd folsyra man behöver? Äter ni kosttillskott? Vilka?
Jag ringde också en vecka efter plusset och ja ska på hälsosamtal om ca två veckor dvs. Ca i vecka 8.
Hej allihopa! Jag har följt er ett tag nu, läst vad ni skrivit, känt igen mig i mycket!! Jag har fått två missfall senaste 6 månaderna & nu när vi bestämde att vi skulle försöka igen blev jag gravid direkt! Jag har BF 11/2. Jag är 28 år, har två pojkar födda -08 & -11, har en bonusson och en änglapojke..
Jag känner knappt några symtom ännu, jag är liiiite öm i brösten till och från & något tröttare än vanligt. MEN jag blir nervös för alla tidigare graviditeter har jag tokspytt redan från plusset! Är det normalt att inte känna några symtom alls vissa dagar?? Jobbigt hur man nojar hit och dit hela tiden!!!
Jag tänker vänta med att kontakta mvc då jag nästan är inställd på att få mf igen :(
Lycka till alla och grattis till era plus!
Ringde barnmorskan idag, så blir första samspelet nästa onsdag och då är jag i vecka 7 (6+3), börjar kännas mer och mer verkligt nu :)