BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Well, jag la aldrig till mig i listan och det var väl lika bra det eftersom missfall började i natt. Kom tidigt - är bara 4+4 idag.
Jag är 42 och har inga barn sen tidigare och det här är tredje missfallet på 10 månader. Ska nog kolla mitt progesteron och se om jag behöver köpa krämen inför nästa gång...
Well, jag la aldrig till mig i listan och det var väl lika bra det eftersom missfall började i natt. Kom tidigt - är bara 4+4 idag.
Jag är 42 och har inga barn sen tidigare och det här är tredje missfallet på 10 månader. Ska nog kolla mitt progesteron och se om jag behöver köpa krämen inför nästa gång...
har inte heller vågat lägga till mig ännu, var på tidigt vul idag är i v 5+2 å hon såg att jag blödde från livmodertappen så jag inväntar mitt 7:e missfall. Hon såg fostersäck, å gulesäck som uppmätte 7 mm å en samling på 3 mm som hon ej visste vad det va. Men så fort hon rörde livmodertappen blödde jag. Så nu e man lite deppig. men har fortfarande ont i brösten å mår illa. så ska tillbaka om 1 vecka för att se vad som händer.
Hej! får jag hoppa in här? Precis fått reda på att jag blivit gravid, trots p-piller. Enligt mina uträkningar ska jag vara i v 5, 4+4. Jag är 24 år & min sambo 27 :)
Har ömma bröst, illamående då o då & konstig mage..
Men usch så trist med flera missfall.
[quote=73420123][quote-nick]KnytetsMamma skrev 2014-06-11 07:22:12 följande:[/quote-nick]