• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • erudike

Definitivt är de skönare att vara nästan två veckor till :)

ge mig sinnesro att aceptera se ja inte kan förändra, mod att förändra de ja kan,och förstånd att inse skillnaden.
  • Boots

Någon som vet om det finns multivitaminer för gravida i brustabletter eller några som man får krossa? Jag hatar att svälja tabletter...

• manza

Var på mvc idag. Fick ett tidigt ul i v.11. Såå bra!! Längtar. :)

• lillaskräp

Är det någon mer än jag som är supersvullen om magen? Känner mig som en valross och kan knappt ha några jeans längre..

• KnytetsMamma
    lillaskräp skrev 2014-06-11 18:47:51 följande:
    Är det någon mer än jag som är supersvullen om magen? Känner mig som en valross och kan knappt ha några jeans längre..
    Jag är rätt svullen om magen på eftermiddagar och kvällar, idag var det lite jobbigt på jobbet faktiskt, rätt tajta finbyxor och ett tajt linne....kommer nog bli svårt att dölja så mycket längre än efter vecka 12....
  • Lovee

Vilka symtom har ni? Jag är lite öm i brösten, annars mår jag skitbra! :) Ser skillnad på magen när jag står framför spegeln. Den är svullen och är mer rund i sin form. :)

• ChristinaSofia

Nu har jag ett litet dilemma.. Min sambo har fått ett erbjudande att flytta till USA ett år för jobbet (jag följer självklart med). Han berättade för sin chef att vi ska ha barn i februari men hans chef har gett honom några veckors betänketid för att om vi vill får jag föda där.. Själva förlossningen spelar ingen roll vart den sker för mig men jag känner att det kanske blir jättejobbigt efter. Barnet kanske får kolik eller jag kanske får problem med amningen och då vill jag ju ha familjen nära som kan hjälpa lite.. Hur hade ni gjort?

• ChristinaSofia
    lillaskräp skrev 2014-06-11 18:47:51 följande:

Har gummisnodd i knappen på byxorna på jobbet ;)
  • KnytetsMamma
    Lovee skrev 2014-06-11 19:11:06 följande:
    Vilka symtom har ni? Jag är lite öm i brösten, annars mår jag skitbra! :) Ser skillnad på magen när jag står framför spegeln. Den är svullen och är mer rund i sin form. :)
    Har inte så mycket symtom, inte så ömma bröst heller så därför är jag orolig att det inte är något där inne. Längtar så till den 1/7 då jag ska på vul. Men magen är svullen på kvällarna....
Svar på tråden BF Februari 2015