• Webbredaktör Valet 2014

    Om det var riksdagsval idag - vad röstar du då?

    Om du skulle gå till valbåset och bestämma partilapp idag - vilket skulle det bli? Vilket parti vill du se i riksdagen? Rösta - och berätta gärna hur du tänker!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om det var riksdagsval idag - vad röstar du då?
  • lille Birger

    Om man har ett politiskt parti, vill man då att den som kritiserar ens parti ska kritisera floskler och hitta på saker som inte stämmer, eller vill man att den som kritiserar partiet ska ta riktiga exempel från partiprogrammet?

    Jag har nu blivit ip bannad från F!:s hemsida för att jag kritiserade deras politik som stod på deras egen hemsida. När folk frågade mig varför jag påstod att F! var sexister kunde jag alltså belägga det med citat från deras partiprogram. Jag undrar nu om folk förstår hur otroligt iq befriat det är av F! att banna de som kritiserar deras politik. Jag menar, vad har man för förtroende för sin egen politik om man inte vill att folk som är kritiska ska läsa den? Vill de kanske att kritiken mot partiet ska baseras på utseendet av företrädarnas kroppar (rumpa tuttar, midja etc) eller varför vill de att man inte ska kunna läsa på deras egen hemsida? Folk har fördomar mot partier, men man kan alltid på in och läsa partiprogrammet för att få se vad partiet verkligen vill. När de gör en sån sak så visar de ju per definition att de inte vill ha saklig kritik. Vill de att man ska kritisera Stina Svenssons fylliga plus size kropp istället för saklig kritik mot själva politiken? Är de helt dumma i huvudet?

  • Pathfinder
    Fagerlund skrev 2014-06-01 22:19:26 följande:
    Rätt vanligt när man inte vet.

     


    Börjar bli tröttsamt med detta klipp. Bara för att en person röstar på ett parti och inte är insatt, så ska du vet att vi är väldigt många som är väldigt insatta i Miljöpartiets polik! Cool
  • Fagerlund
    Pathfinder skrev 2014-06-04 12:12:17 följande:
    Börjar bli tröttsamt med detta klipp. Bara för att en person röstar på ett parti och inte är insatt, så ska du vet att vi är väldigt många som är väldigt insatta i Miljöpartiets polik! Cool
    Tror jag säkert. Dessvärre är miljöpartiets politik inte insatt i verkligheten.
  • Aaglars
    Fagerlund skrev 2014-06-04 13:40:56 följande:
    Tror jag säkert. Dessvärre är miljöpartiets politik inte insatt i verkligheten.
    Ren skitsnack!
  • fluu
    Aaglars skrev 2014-06-05 06:43:12 följande:
    Ren skitsnack!
    I Fagerlunds verklighet. Det är en helt annan sak.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Mentat
    Aaglars skrev 2014-06-05 06:43:12 följande:
    Ren skitsnack!
    (mp):s energipolitik består mest av drömmar i alla fall.
  • Fagerlund
    Aaglars skrev 2014-06-05 06:43:12 följande:
    Ren skitsnack!
    Gärna mer jobb - men först stoppad tillväxt
    Minska på koldioxidutsläpp - men lägg ner all kärnkraft omedelbart
  • Rataxes
    Aaglars skrev 2014-06-05 06:43:12 följande:
    Ren skitsnack!
    De gröna kommunisternas politik bygger på känslor istället för fakta. Ett överflöd på energi är av någon outgrundlig orsak av ondo och skall bekämpas. MP är och har alltid varit ett enfrågeparti ända sedan det bildades i efterdyningarna av den misslyckade folkomröstningen 1980.
    If he really thinks we're the devil, then let's send 'em to hell
Svar på tråden Om det var riksdagsval idag - vad röstar du då?