BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Den som vill och kan, kan få lägga till i listan, 27år 2:a barnet. Försök är lite oklart ;)
Jag för känslan av att det tagit sig den här månaden. Magen är roligt svullen, den funderar inte som den ska. Jeans gör ont i magen när jag sitter ner. Mått lite illa, haft lite ilningar och ömhetskänsla i brösten. Och idag har jag jordens mensvärk/molvärk i magen och ner i höfterna.
5 days to go till BIM:)
Hur mår ni som plussat alt. Inte plussat än?
Väntan är verkligen hemsk. Varenda månad när mensen kommit känns det hopplöst..
Men det kanske det inte är:)
Yes. 18/7 har jag BIM enligt när jag hade mens sist, har inte klockat ÄL så jag vet ju inte exakt men telefonen säger så iaf!
Jag vet inte. Testar kanske på lördag eller söndag om det inte kommer någon mens.:) dudå?
Bim idag, ingen mens och inget plus. Känner mig inte speciellt gravid men hoppas ändå :) så återstår väl bara att vänta antar jag, blir tokig på denna väntan hela tiden.
Lindgrenmaria
Samma här, bim 10-12e
Inte testat än dock!
Molvärk kom idag bim -7. Aldrig känt tidigare..somnade även mitt på dagen idag. Det bådar gott:)
Välkommen tillbaka! Är här igen efter två mf på raken. Får se om det tagit sig nu eller om det blir en mens istället, skulle ändå kännas helt ok då vissa menar att man "ska" vänta en mens innan man börjar försöka igen.
Är på ÄL+4 så känner ingenting än såklart. Tänkte testa på lördag som tidigast om jag har fått gravsymtom, annars får jag snällt invänta mensen (är ju en sådan testoman så vi får se hur det går med det.... )
Hur kommer det sig att du tänker sätta in en spiral? Antar att du haft det tidigare och trivts väldigt bra med det? Jag har själv aldrig testat spiral men har lovat mig själv att inte börja använda hormonbaserade preventivmedel förrän jag vet att bebisverkstaden är stängd för gott för jag blev så påverkad av p-piller plus att min kropp inte kom igång när jag slutade med dem när vi började att försöka.
Har ni förresten kollat din partners spermier? (ursäkta den ingående frågan men vet själv att man tänker att det är en själv det är "fel" på när det inte tar sig).
Jag håller tummarna för att det här/de här sista försöken blir lyckosamma för er oavsett!
Molvärk kom idag bim -7. Aldrig känt tidigare..somnade även mitt på dagen idag. Det bådar gott:)