• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • fantasifull
    Villhaenbebbe skrev 2014-07-14 19:14:14 följande:
    Jag gjorde också ett test nyss och tycker mig också se ett JÄTTESVAGT sträck.. Men man börjar ju undra hur knäpp man kan bli av detta och börja se i syne haha!

Men åh vad jag hoppas att det är ett plus jag ser! Ska testa på fre igen :)
    Jag har aldrig testat utan att varit gravid, brukar inte lägga pengar på att testa om jag inte verkligen tror det är något :)

Vet inte varför jag fick för mig att testa idag, ^^, vilken dag har du BIM? Jag aka iaf vänta tills lördag för min mens brukar vara punktlig :)
  • Isabelladez
    goaround skrev 2014-07-14 18:57:28 följande:

CB blinkar också på mig 1dag efter ägglossning ;) Tror det är vanligt eftersom att kroppen ökar ju sitt östrogen inför en graviditet efter förlossning, men om inget ägg fäster blir det ju mens ändå, även fast östrogen ökat efter ägglossning :)

För mig är Apotekets ägglossnings test  negativt efter ägglossning,

även CB rosa är negativt för mig, bara CB lila som har blinkande gubbe för mig också ;)

Får du blinkande gubbe fram till bim? Sjunde dagen för mig med blinkande gubbe. Testade även förra måndagen och då fick jag inget utslag efter äl...
  • Isabelladez
    Evening primrose skrev 2014-07-14 19:12:50 följande:

Om cb blinkat efter äl kan man va gravid har jag hört men man ska inte forts med dom efter äl

Mest pengar i sjön

Hehe jag beställde mina cb äl-test på ebay billigt så det har varit kul att experimentera lite:)
  • Manelma

Jag blir fasiken tokig snart. Äggviteflytningarna är igång igen och livmodertappen mjuk, hög och öppen, men vad som händer i sidorna är ännu ett mysterium. Tycker mig känna på båda sidorna pytte pytte lite vilket är sjukt störigt för vänstra äggstocken är den jag vill ska släppa ägg denna gången så är det bara!!! Med tanken på tappen borde jag veta imorgon eller onsdag vilken sida det blir då den är öppen, mjuk och hög och redo för ÄL då är den precis innan ägglossninng ska ske så på dag 13 lär jag veta helt säkert idag på dag 10 är det som sagt lite ömt på båda sidorna. Måste vara vänster!!! Hua. Denna gång blir det varannan dags mys o dagen det gör mest ont o dagen efter det ska vi köra 2 dagar efter varan som med sonen, sen en dags vila o igen för att säkra.

• SmillaMilla

Hej!

Jag har BIM 23/7. Första försöket men försökte nog tyvärr någon dag sent :/ men jag har tidigare haft jätte lätt för att bli gravid, så jag lever på hoppet.

Detta är min tredje graviditet.

• Pyret 85
    SmillaMilla skrev 2014-07-14 21:20:55 följande:

Hej!

Jag har BIM 23/7. Första försöket men försökte nog tyvärr någon dag sent :/ men jag har tidigare haft jätte lätt för att bli gravid, så jag lever på hoppet.

Detta är min tredje graviditet.

då har vi BIM samtidigt!
  • JhjärtaK
    fantasifull skrev 2014-07-14 22:12:41 följande:

Tycker att det är något där men jag vet inte om jag ser i Syne eller ser det jag vill se...? phpcK5qMy12968.jpg

Jag tycker mig se en antydan till något. Testa igen imorgon/i övermorgon. Är det något så borde det bli tydligare, lycka till!
Svar på tråden BIM Juli 2014