BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
CB blinkar också på mig 1dag efter ägglossning ;) Tror det är vanligt eftersom att kroppen ökar ju sitt östrogen inför en graviditet efter förlossning, men om inget ägg fäster blir det ju mens ändå, även fast östrogen ökat efter ägglossning :)
För mig är Apotekets ägglossnings test negativt efter ägglossning,
även CB rosa är negativt för mig, bara CB lila som har blinkande gubbe för mig också ;)
Om cb blinkat efter äl kan man va gravid har jag hört men man ska inte forts med dom efter äl
Mest pengar i sjön
Jag blir fasiken tokig snart. Äggviteflytningarna är igång igen och livmodertappen mjuk, hög och öppen, men vad som händer i sidorna är ännu ett mysterium. Tycker mig känna på båda sidorna pytte pytte lite vilket är sjukt störigt för vänstra äggstocken är den jag vill ska släppa ägg denna gången så är det bara!!! Med tanken på tappen borde jag veta imorgon eller onsdag vilken sida det blir då den är öppen, mjuk och hög och redo för ÄL då är den precis innan ägglossninng ska ske så på dag 13 lär jag veta helt säkert idag på dag 10 är det som sagt lite ömt på båda sidorna. Måste vara vänster!!! Hua. Denna gång blir det varannan dags mys o dagen det gör mest ont o dagen efter det ska vi köra 2 dagar efter varan som med sonen, sen en dags vila o igen för att säkra.
Isabelladez
Du behöver inte experimentera du är ju redan gravid ![]()
Hej!
Jag har BIM 23/7. Första försöket men försökte nog tyvärr någon dag sent :/ men jag har tidigare haft jätte lätt för att bli gravid, så jag lever på hoppet.
Detta är min tredje graviditet.
Hej!
Jag har BIM 23/7. Första försöket men försökte nog tyvärr någon dag sent :/ men jag har tidigare haft jätte lätt för att bli gravid, så jag lever på hoppet.
Detta är min tredje graviditet.
Tycker att det är något där men jag vet inte om jag ser i Syne eller ser det jag vill se...? 
Tycker att det är något där men jag vet inte om jag ser i Syne eller ser det jag vill se...? 
Har du brytit upp d? Var ska man titta? ![]()