• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Bebben84
    Isabelladez skrev 2014-07-14 17:53:22 följande:
    Du kan ju fortfarande vara gravid för det:) jag tvivlar inte på att jag är gravid, har haft alldeles för mycket symptom för att det inte ska vara något där inne:)
    Jag har ju haft lite symptom men när man läser på nätet verkar dom dels vara gravidsymptom men också vanliga symptom som man har mellan ägglossning och mens. Så

Man blir ju lite knäpp :P. Just nu har jag haft sedan igår värk i ländryggen. Men annars känner jag inget mer. Minns att när jag var preggo med min dotter så hade jag knappt några symptom alls. Lite molnande värk vid BIM och kissade lite oftare. Annars inget. Illamåendet kom efter jag plussat. Och jag minns att jag inte plussade på BIM utan fick vänta en vecka till.

Men visst kan det vara som du säger, att jag kan vara preggo ändå. Men jag tror inte det :).

Måste vara härligt att vara så säker :). Jag kommer nog inte våga vara så säker någon gång, vill liksom inte bli besviken :)
  • Pyret 85

Jag kände mig också säker förra månaden men mensen kom ju. Skengravid deluxe :-P kroppen kan spela en såå många spratt.

denna månaden har jag valt att jag inte ska tro på ett enda symptom och jag ska definitivt inte försöka leta symptom.

• Isabelladez
    Pyret 85 skrev 2014-07-14 18:03:21 följande:

Jag kände mig också säker förra månaden men mensen kom ju. Skengravid deluxe :-P kroppen kan spela en såå många spratt.

denna månaden har jag valt att jag inte ska tro på ett enda symptom och jag ska definitivt inte försöka leta symptom.

Misstänkte att jag var gravid en gång tidigare men då letade jag symptom hela tiden. Denna gång har jag tänkt bort symptomen men dom är för starka för att inte vara något. Jag är väldigt känslig och jag tror hormonerna spelar spratt med mig. Jag får alltid mensvärk under mens men nu hade jag det igår. Får alltid not i brösten 3 dagar försöket mens men denna gången var de ömma 1 dag efter äl.

I lördags orkade jag knappt gå till butiken 200m bort. Var helt slut. Sedan har jag haft endel hjärtklappning.

Jag kan inte bli besviken över något, vet att mitt test kommer visa ett plus:D
  • Pyret 85
    Isabelladez skrev 2014-07-14 18:14:11 följande:
    Misstänkte att jag var gravid en gång tidigare men då letade jag symptom hela tiden. Denna gång har jag tänkt bort symptomen men dom är för starka för att inte vara något. Jag är väldigt känslig och jag tror hormonerna spelar spratt med mig. Jag får alltid mensvärk under mens men nu hade jag det igår. Får alltid not i brösten 3 dagar försöket mens men denna gången var de ömma 1 dag efter äl.

I lördags orkade jag knappt gå till butiken 200m bort. Var helt slut. Sedan har jag haft endel hjärtklappning.

Jag kan inte bli besviken över något, vet att mitt test kommer visa ett plus:D
    just det där med brösten trodde jag också var ett säkert kort. Har alltid alltid haft ont o brösten 1 vecka innan mens men sist fick jag ont dagen efter ÄL. Likadant denna månaden.

hoppas du har rätt
  • Isabelladez
    Pyret 85 skrev 2014-07-14 18:19:45 följande:

just det där med brösten trodde jag också var ett säkert kort. Har alltid alltid haft ont o brösten 1 vecka innan mens men sist fick jag ont dagen efter ÄL. Likadant denna månaden.

hoppas du har rätt

Ont i brösten, molvärk, hjärtklappning och trötthet är inte det som får mig att vara säker utan jag har en känsla i kroppen som jag aldrig haft tidigare. Det känns som jag har feber men ändå inte. Så himla svårt att förklara men kroppen är ur fas.

Har förresten fortsatt med cb äl-test som visar blinkande gubbe sedan 1 dag efter äl? Tycker det är jättekonstigt.
  • Muffins81

Skall ha mens imorgon eller på onsdag, testade tokblankt nu i eftermiddags med Apotekets test. De är väl inte jättekännsliga test har jag fått för mig, alltså inte sådana som reagerar på 25mml (?) hcg, men känner mig ytterst ogravid. Eftersom jag "råkade" köpa ett tvåpack lär jag testa imorgon bitti med, dum som man är.

• goaround
    Isabelladez skrev 2014-07-14 18:29:56 följande:
    Ont i brösten, molvärk, hjärtklappning och trötthet är inte det som får mig att vara säker utan jag har en känsla i kroppen som jag aldrig haft tidigare. Det känns som jag har feber men ändå inte. Så himla svårt att förklara men kroppen är ur fas.

Har förresten fortsatt med cb äl-test som visar blinkande gubbe sedan 1 dag efter äl? Tycker det är jättekonstigt.
    CB blinkar också på mig 1dag efter ägglossning ;) Tror det är vanligt eftersom att kroppen ökar ju sitt östrogen inför en graviditet efter förlossning, men om inget ägg fäster blir det ju mens ändå, även fast östrogen ökat efter ägglossning :)

För mig är Apotekets ägglossnings test  negativt efter ägglossning,
    även CB rosa är negativt för mig, bara CB lila som har blinkande gubbe för mig också ;)
  • fantasifull

Jag fick för mig att testa idag, mitt på dagen. Bin -4 inte helt smart. Hade druckit massor hela dagen, vatten + kaffe. Testade med cb men förväntade mig inget så här tidigt heller. Kan tänka mig att se ett ytterst svagt vågrätt streck men det kan vara för att jag verkligen vill eller för att det finns det, det vet jag inte :)

Har ett till som få ligga tills i helgen iaf!

• Evening primrose

Om cb blinkat efter äl kan man va gravid har jag hört men man ska inte forts med dom efter äl

Mest pengar i sjön

♡ Lilla E ♡
  • Villhaenbebbe
    fantasifull skrev 2014-07-14 19:02:03 följande:

Jag fick för mig att testa idag, mitt på dagen. Bin -4 inte helt smart. Hade druckit massor hela dagen, vatten + kaffe. Testade med cb men förväntade mig inget så här tidigt heller. Kan tänka mig att se ett ytterst svagt vågrätt streck men det kan vara för att jag verkligen vill eller för att det finns det, det vet jag inte :)

Har ett till som få ligga tills i helgen iaf!

Jag gjorde också ett test nyss och tycker mig också se ett JÄTTESVAGT sträck.. Men man börjar ju undra hur knäpp man kan bli av detta och börja se i syne haha!

Men åh vad jag hoppas att det är ett plus jag ser! Ska testa på fre igen :)
Svar på tråden BIM Juli 2014