BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Jag kände mig också säker förra månaden men mensen kom ju. Skengravid deluxe :-P kroppen kan spela en såå många spratt.
denna månaden har jag valt att jag inte ska tro på ett enda symptom och jag ska definitivt inte försöka leta symptom.
Jag kände mig också säker förra månaden men mensen kom ju. Skengravid deluxe :-P kroppen kan spela en såå många spratt.
denna månaden har jag valt att jag inte ska tro på ett enda symptom och jag ska definitivt inte försöka leta symptom.
just det där med brösten trodde jag också var ett säkert kort. Har alltid alltid haft ont o brösten 1 vecka innan mens men sist fick jag ont dagen efter ÄL. Likadant denna månaden.
hoppas du har rätt
Skall ha mens imorgon eller på onsdag, testade tokblankt nu i eftermiddags med Apotekets test.
De är väl inte jättekännsliga test har jag fått för mig, alltså inte sådana som reagerar på 25mml (?) hcg, men känner mig ytterst ogravid.
Eftersom jag "råkade" köpa ett tvåpack lär jag testa imorgon bitti med, dum som man är.
Jag fick för mig att testa idag, mitt på dagen. Bin -4 inte helt smart. Hade druckit massor hela dagen, vatten + kaffe. Testade med cb men förväntade mig inget så här tidigt heller. Kan tänka mig att se ett ytterst svagt vågrätt streck men det kan vara för att jag verkligen vill eller för att det finns det, det vet jag inte :)
Har ett till som få ligga tills i helgen iaf!
Om cb blinkat efter äl kan man va gravid har jag hört men man ska inte forts med dom efter äl
Mest pengar i sjön ![]()
Jag fick för mig att testa idag, mitt på dagen. Bin -4 inte helt smart. Hade druckit massor hela dagen, vatten + kaffe. Testade med cb men förväntade mig inget så här tidigt heller. Kan tänka mig att se ett ytterst svagt vågrätt streck men det kan vara för att jag verkligen vill eller för att det finns det, det vet jag inte :)
Har ett till som få ligga tills i helgen iaf!