• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Bebben84
    rosali84 skrev 2014-07-14 11:03:31 följande:

Mensen är här :( Ni kan ta bort mig från listan. Hoppar över i aug-tråden.

Usch då :(. Men nya tag nu till nästa försök!
  • JhjärtaK
    Isabelladez skrev 2014-07-13 22:07:09 följande:
    Jag har aldrig varit så säker på något som att jag är gravid. Trodde en gång tidigare att jag var det, då sökte jag symptom hela tiden denna gång är det symptomen som påminner mig om att dom finns där.

Tänkte testa på onsdag eller torsdag och sedan ta ett till test på bim!:)

Är jag inte gravid så måste jag nog söka upp en läkare för det är mycket som står galet till:)
    Precis så kände jag när jag var gravid förra månaden, jag var helt bombsäker på att jag var gravid (och det var jag ju också) och kände att om jag inte var det så hade jag slutat att lita på min kropp typ

Har du varit gravid någon gång/har barn sedan innan? Innan jag blev gravid med vår dotter så trodde jag nämligen en gång att jag bara måste vara gravid, vilket jag inte var men nu kände jag igen mina symptom så otroligt tydligt. 
  • Malla83
    MagicQueen skrev 2014-07-14 08:04:44 följande:
    Jag provade dessa ett par månader o tycker att dom fungerade bra iaf smile1.gif
    Okej, det är väl jag som har dåligt tålamod då kanske.. En del verkar plussa väldigt sent o andra väldigt tidigt. Jag har en sån där känsla i kroppen att jag nog är gravid. Men jag vågar inte riktigt lita på den känslan förrens jag ser det på stickan!
  • Önskaretttredje
    MagicQueen skrev 2014-07-14 08:04:44 följande:
    Jag provade dessa ett par månader o tycker att dom fungerade bra iaf smile1.gif
    Hej! Då är jag nyfiken på vad som fungerade bra:)? Plussade du med dom? Jag har samma fråga, då de ska vara extra känsliga o man borde testa pos tidigt OM man e gravid.
  • Isabelladez
    JhjärtaK skrev 2014-07-14 12:33:53 följande:

Precis så kände jag när jag var gravid förra månaden, jag var helt bombsäker på att jag var gravid (och det var jag ju också) och kände att om jag inte var det så hade jag slutat att lita på min kropp typ

Har du varit gravid någon gång/har barn sedan innan? Innan jag blev gravid med vår dotter så trodde jag nämligen en gång att jag bara måste vara gravid, vilket jag inte var men nu kände jag igen mina symptom så otroligt tydligt. 

Jag har aldrig varit gravid men haft en misstanke om det tidigare men hade inga "äkta" symptom då. Hade du också sjukdomskänsla i kroppen?

Idag är mina bröst mindre ömma och molvärken som kändes tydligt igår har avtagit. Nån som känner igen det? detta går mig dock inte att tvivla på att det växer något dör inne:)
  • MagicQueen
    Önskaretttredje skrev 2014-07-14 14:08:48 följande:
    Hej! Då är jag nyfiken på vad som fungerade bra:)? Plussade du med dom? Jag har samma fråga, då de ska vara extra känsliga o man borde testa pos tidigt OM man e gravid.
    Den månaden jag var gravid plussade jag tidigt med dom, på äl + 6. Fick dock mf sen. Den andra månaden var jag ej gravid o stickorna var helt blanka. Mao inga spökstreck el dyl.
  • JhjärtaK
    Isabelladez skrev 2014-07-14 15:39:57 följande:
    Jag har aldrig varit gravid men haft en misstanke om det tidigare men hade inga "äkta" symptom då. Hade du också sjukdomskänsla i kroppen?

Idag är mina bröst mindre ömma och molvärken som kändes tydligt igår har avtagit. Nån som känner igen det? detta går mig dock inte att tvivla på att det växer något dör inne:)
    Nej ingen sjukdomskänsla utan enbart molvärk och lite lite illamående.

Den som lever får se
  • Bebben84
    Isabelladez skrev 2014-07-14 15:39:57 följande:

Mina bröst är också mindre ömma nu och molnande värken har avtagit. Därför är jag helt inställd på nytt försök nästa månad :) och det känns helt ok ändå :)
  • Isabelladez
    Bebben84 skrev 2014-07-14 17:30:39 följande:

Mina bröst är också mindre ömma nu och molnande värken har avtagit. Därför är jag helt inställd på nytt försök nästa månad :) och det känns helt ok ändå :)

Du kan ju fortfarande vara gravid för det:) jag tvivlar inte på att jag är gravid, har haft alldeles för mycket symptom för att det inte ska vara något där inne:)
Svar på tråden BIM Juli 2014