BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Åh , jag har bim den 30e på onsdag , känner inte av någonting förutom lite mensvärk/hunger/trött /lite tjocka trådaktiga flytningar . så tror inte att det tagit sig . Bajs haha
Åh , jag har bim den 30e på onsdag , känner inte av någonting förutom lite mensvärk/hunger/trött /lite tjocka trådaktiga flytningar . så tror inte att det tagit sig . Bajs haha
Jippi... Blödning idag ÄL +11/+10 BIM -3/-4 antagligen blev de inte denna månad heller :(
Jippi... Blödning idag ÄL +11/+10 BIM -3/-4 antagligen blev de inte denna månad heller :(
Där kom mensen på bim+15.
Kan nån flytta ner mig. Känns ändå ok för ja visste att ja inte var. Gravid så skönt att mensen kom.
Då fick jag mitt svar och det var negativt. Skit också.
Jag har också någon/några dagar kvar till BIM och börjar också ge upp snart. Testade negativt senast igår. Men sägs ju att så länge inte tant röd kommit än finns det hopp! :)
Hej tjejer! :)
Om det är någon som vill köpa rosenrot och bidrottninggele så har jag två oöppnade förpackningar.
Det är dessa produkter
www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx
www.svenskhalsokost.se/produkter/apiforce
Rosenroten har 40 kapslar och bidrottninggelen har 29 stycken (han ta en innan jag fick utslag på ÄL-testen) :) :)
Jag har alltså plussat nu och kommer (förhoppningsvis) inte behöva dessa.
Så tänkte om någon som fortfarande väntar på ett plus är sugen på att köpa dessa för en billig peng :)
I så fall kan i skriva ett meddelande till mig!
Lycka till :)
Här hoppar jag in men lyckas inte kopiera listan (något knas med jobbdatorn), kanske någon vänlig själ har lust att hjälpa mig?
Jag har BIM idag 24/7 ingen, mens, inga spottings, inga symtom och neg på gravtest
men då hoppet är det sista som lämnar en så hoppas jag fortfarande dock
Jag hade spottings dag 22-23 men sedan ingenting. När jag fick dottern -12 var det likadant, dock plussade jag på test på BIM då...
24/7 Jamtlandstaus, 3:e försöket efter MA, hoppas på 3:e barnet
Dag 24, ÄL+11, BIM-1. Det är egentligen idag jag "alltid" fått mens och därmed haft en cykel på 23 dagar men eftersom de två senaste cyklarna helt plötsligt blev en dag längre så utgår jag från dem. Jag är ändå "mensrädd" redan idag, hah. Tyvärr är känslan i kroppen att mensen är på G.