• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • JhjärtaK
    kossann skrev 2014-07-23 12:14:57 följande:

Nu tackar jag för mej mina vänner! Mensen kom idag, så jag ringde med en gång och beställde tid för att sätta in spiral, så det ska jag göra på måndag.
    Det känns bra att beslutet är taget och att vi är överens om att sluta försöka. Vi får njuta extra av mina barnbarn när de kommer på besök.

Jag önskar alla stort lycka till!

Härligt att det känns skönt att beslutet är fattat! Ha det toppen!
  • JhjärtaK
    Tingeling17 skrev 2014-07-23 12:55:23 följande:

ÄL 140711. Liten pytteblödning (NID??) den 19/7 sedan ingenting mer. Har haft värk i tjejmagen i 5 dagar, lite illamående från och till, känner mig otroligt varm och igår gjorde det fruktansvärt ont i brösten när jag var ute och gick. Har haft lite rosa på pappret när jag går på toa sen igår? Kan det vara nåt på G? BIM nu på lördag. Testade negativt idag. Är det för tidigt att känna symptom?

Inte för tidigt att känna symptom, jag har börjat känna av ca en vecka efter ÄL. Hoppas att du testar positivt snart!
  • JhjärtaK
    Tingeling17 skrev 2014-07-23 13:42:15 följande:

Hur snabbt kan man få positivt svar om man testar? E ju nyfiken om det är kroppen som spelar mig ett hormonspratt eller om det är nåt på gång. Känner mig jättekonstig i hela kroppen.

Jag har som tidigast testat positivt på ÄL+8 men det är jääättetidigt!
  • JOLI

Skit skit skit skit... Går och gräver ner mig någonstans. Mensen är kommen, orkar vi oss på försök 14 eller ska man ge fan i det? Ingen livslust kvar nu... Tur jag har en så underbar sambo som muntrar upp, peppar och tror på att vi ska lyckas när inte jag gör det längre. Vad hade jag gjort utan honom? Men sammanbrottet är nära nu.

• Ellonbellon
    JhjärtaK skrev 2014-07-23 13:22:35 följande:
    Jag fick en nidblödning på söndagen, testade negativt på tisdagen men positivt på torsdagen så vänta tre-fyra dagar och testa
    Ah, tack för svar! Ska prova imorgon ändå, bara för att jag kan nog inte vänta... Men sedan väntar jag till söndag eller måndag.  :) Det började igår så på måndag borde man ju se...
  • Ellonbellon
    JOLI skrev 2014-07-23 13:53:56 följande:

Skit skit skit skit... Går och gräver ner mig någonstans. Mensen är kommen, orkar vi oss på försök 14 eller ska man ge fan i det? Ingen livslust kvar nu... Tur jag har en så underbar sambo som muntrar upp, peppar och tror på att vi ska lyckas när inte jag gör det längre. Vad hade jag gjort utan honom? Men sammanbrottet är nära nu.

Vad tråkigt! Jag hoppas det går bättre i augusti och att du orkar. Men kanske bara låta det vara några månader och sedan köra igen? Så himla jobbigt när menshelvetet kommer fast man hoppas så innerligt att den inte ska det :(
  • JOLI
    Ellonbellon skrev 2014-07-23 13:59:58 följande:
    Vad tråkigt! Jag hoppas det går bättre i augusti och att du orkar. Men kanske bara låta det vara några månader och sedan köra igen? Så himla jobbigt när menshelvetet kommer fast man hoppas så innerligt att den inte ska det :(
    Tusen tack! Blir nog ett försök till innan vi pausar från det. Min älskade gammelmorfar somnade in igår, kanske så att han lämnade plats åt ett nytt litet liv i släkten? (försöker se positivt på saker nu fast det är svårt) Jag kanske har blivit knäpp i huvudet som tänker så, men det är det enda jag kan trösta mig med för tillfället.
  • Ellonbellon
    JOLI skrev 2014-07-23 14:05:56 följande:
    Tusen tack! Blir nog ett försök till innan vi pausar från det. Min älskade gammelmorfar somnade in igår, kanske så att han lämnade plats åt ett nytt litet liv i släkten? (försöker se positivt på saker nu fast det är svårt) Jag kanske har blivit knäpp i huvudet som tänker så, men det är det enda jag kan trösta mig med för tillfället.
    Det kan väl aldrig vara negativt att försöka se något positivt. Känslorna svajar som det är när det går som det går varje månad!

Trisst att höra om din gammelmorfar. Hoppas verkligen att hans bortgång ger plats för en liten för er :)
  • JhjärtaK
    Emalver skrev 2014-07-23 15:53:40 följande:

Då kom mensen så hoppar ur här o in i nästa..

Tråkigt! Hoppas att augusti blir er månad!
Svar på tråden BIM Juli 2014