BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Nu tackar jag för mej mina vänner! Mensen kom idag, så jag ringde med en gång och beställde tid för att sätta in spiral, så det ska jag göra på måndag.
Det känns bra att beslutet är taget och att vi är överens om att sluta försöka. Vi får njuta extra av mina barnbarn när de kommer på besök.
Jag önskar alla stort lycka till!
ÄL 140711. Liten pytteblödning (NID??) den 19/7 sedan ingenting mer. Har haft värk i tjejmagen i 5 dagar, lite illamående från och till, känner mig otroligt varm och igår gjorde det fruktansvärt ont i brösten när jag var ute och gick. Har haft lite rosa på pappret när jag går på toa sen igår? Kan det vara nåt på G? BIM nu på lördag. Testade negativt idag. Är det för tidigt att känna symptom?
Hur snabbt kan man få positivt svar om man testar? E ju nyfiken om det är kroppen som spelar mig ett hormonspratt eller om det är nåt på gång. Känner mig jättekonstig i hela kroppen.
Skit skit skit skit... Går och gräver ner mig någonstans. Mensen är kommen, orkar vi oss på försök 14 eller ska man ge fan i det? Ingen livslust kvar nu... Tur jag har en så underbar sambo som muntrar upp, peppar och tror på att vi ska lyckas när inte jag gör det längre. Vad hade jag gjort utan honom? Men sammanbrottet är nära nu.
Skit skit skit skit... Går och gräver ner mig någonstans. Mensen är kommen, orkar vi oss på försök 14 eller ska man ge fan i det? Ingen livslust kvar nu... Tur jag har en så underbar sambo som muntrar upp, peppar och tror på att vi ska lyckas när inte jag gör det längre. Vad hade jag gjort utan honom? Men sammanbrottet är nära nu.
Då kom mensen så hoppar ur här o in i nästa..
Då kom mensen så hoppar ur här o in i nästa..