• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • JhjärtaK

Ni som är gravida: hur kraftig är er molande värk? Min är som rätt kraftig mensvärk, inte så att jag behöver ta värktablett egentligen men det hade varit rätt så gött att göra det.

• Pyret 85
    JhjärtaK skrev 2014-07-22 19:29:42 följande:

Ni som är gravida: hur kraftig är er molande värk? Min är som rätt kraftig mensvärk, inte så att jag behöver ta värktablett egentligen men det hade varit rätt så gött att göra det.

ingen molvärk på två dagar nu. Men i söndags var den jättekraftig, då var hade jag eg velat ha en värktablett men jag fick stå ut utan.
  • Annette79
    JhjärtaK skrev 2014-07-22 19:29:42 följande:

Känner ingenting i magen men en molande värk i ländryggen hela tiden nästan... Men jag brukar inte ens ha mensvärk i magen ;))

Är väl rätt vanligt med mens liknande känningar i början av grav... Har det bruna avstannat? Gjorde ett test igår som kändes super starkt så än så länge är det nog ok ;)
  • JhjärtaK
    Pyret 85 skrev 2014-07-22 19:42:38 följande:
    ingen molvärk på två dagar nu. Men i söndags var den jättekraftig, då var hade jag eg velat ha en värktablett men jag fick stå ut utan.
    Tack för svar! Vi är hos vänner och skall äta middag så jag tog faktiskt en Alvedon, den har hjälpt lite men mår illa fortfarande så in i bänken... Hoppas bara att detta är "bra" värk och inte mf som försöket komma igång
  • JhjärtaK
    Annette79 skrev 2014-07-22 19:55:26 följande:
    Känner ingenting i magen men en molande värk i ländryggen hela tiden nästan... Men jag brukar inte ens ha mensvärk i magen ;))

Är väl rätt vanligt med mens liknande känningar i början av grav... Har det bruna avstannat? Gjorde ett test igår som kändes super starkt så än så länge är det nog ok ;) phpsF7r1b83744.jpg
    Det bruna har avtagit. Har fått ljuuuust ljust rosa i flytningarna (syns bara på helvitt papper) motsvarande två knappnålshuvuden nu under dagen men denna värk oroar mig :-/ Hoppas att den är bra växtvärk och inte ett mf som försöker komma igång!

Fint och starkt! Önskade att jag kunde ta ett imorn men vi är på resande fot med sällskap så då är det svårt att försvinna på toaletten i sisådär 10 min
  • Annette79

Bra att det avtar!! Värken kanske är positiv??Hade du så i maj & juni oxå? Oj då, förstår att du inte vill blockera toan på vägen liksom ;)) Själv har man köpt ett gravtest här borta och instruktionerna står på deras språk och ryska?? Haha, men det kan ju inte vara mer komplicerat än dom hemma i Sverige ;)))

Om du får jätte ont måste du åka in och kolla dig... Hellre än gång för mycket ;))

• JhjärtaK
    Annette79 skrev 2014-07-22 21:16:51 följande:

Bra att det avtar!! Värken kanske är positiv??Hade du så i maj & juni oxå? Oj då, förstår att du inte vill blockera toan på vägen liksom ;)) Själv har man köpt ett gravtest här borta och instruktionerna står på deras språk och ryska?? Haha, men det kan ju inte vara mer komplicerat än dom hemma i Sverige ;)))

Om du får jätte ont måste du åka in och kolla dig... Hellre än gång för mycket ;))

Nej jätteont har jag inte. Det mesta har lagt sig nu och inget nytt rosa sedan kl 18.

Mf i maj hade jag jätteont när det väl satte igång, innan dess så hade jag molvärk men den kändes annorlunda än den jag har nu. Det i juni var så tidigt så hade inte speciellt ont vad jag minns.

Google translate säger jag bara! Väldigt bra i sådana här situationer
  • JhjärtaK
    Memyselfandi89 skrev 2014-07-22 21:51:52 följande:

Idag kom mensen :(... Aldrig roligt , men men får ge det ett nytt försök nästa månad

Lycka till nu allihopa !

Nej vad tråkigt! Lycka till i augusti!
  • Bebben84
    Memyselfandi89 skrev 2014-07-22 21:51:52 följande:

Idag kom mensen :(... Aldrig roligt , men men får ge det ett nytt försök nästa månad

Lycka till nu allihopa !

Vilken skit :(! Min kom igår. Blev lite besviken så jag hade så många "symptom" men nu har jag lagt det bakom mig och laddar inför nästa försök :). Nästa månad kanske blir vår månad :) *hoppas*
Svar på tråden BIM Juli 2014