• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • JOLI

Liten rödrosa flytning två dagar innan BIM, någon som vet vad det är? Förberedelse inför mensen eller grav?

• JhjärtaK
    JOLI skrev 2014-07-22 22:21:40 följande:

Liten rödrosa flytning två dagar innan BIM, någon som vet vad det är? Förberedelse inför mensen eller grav?

Omöjligt att säga tyvärr. Brukar du få spottings innan mens?
  • zazzyzaz

Jag har BIM inom de närmsta dagarna. Vet inte riktigt när. Fick mens för tidigt förra månaden och BM tror de var ett befruktat ägg som inte fäst pga fel som gjorde de kom tidigare. Nu väntar jag och hoppas! Har illamående under delar av dagen (mår väldigt sällan illa annars) & haft molande värk i rygg och mage sen i söndags men brukar inte ha ont innan mensen kommer. Någon annan som känner igen sig? Har inga i min närhet jag kan prata med de om mina tjejkompisar är inte intresserade av barn :(

• Pyret 85
    zazzyzaz skrev 2014-07-23 08:23:06 följande:

Jag har BIM inom de närmsta dagarna. Vet inte riktigt när. Fick mens för tidigt förra månaden och BM tror de var ett befruktat ägg som inte fäst pga fel som gjorde de kom tidigare. Nu väntar jag och hoppas! Har illamående under delar av dagen (mår väldigt sällan illa annars) & haft molande värk i rygg och mage sen i söndags men brukar inte ha ont innan mensen kommer. Någon annan som känner igen sig? Har inga i min närhet jag kan prata med de om mina tjejkompisar är inte intresserade av barn :(

speciellt värken i ryggen känner jag igen mig på. speciellt om jag sitter still länge.
  • Ellonbellon

Tror jag har fått nidblödning nu, eller hoppas på det. Har aldrig så här lite mens och det syns bara lite rosapå pappret när jag torkar mig. Har inte mensvärk heller (som jag brukar få rejält). Dock började brösten ömma idag. Hoppas det inte är mensen som startar annorlunda denna gång.

Hur långt efter nidblödning bör det synas på grav. test att man är gravid? Jag har så oregelbunden mens att jag inte kan utgå från den.

• ahb14
    Ellonbellon skrev 2014-07-23 09:40:11 följande:

Tror jag har fått nidblödning nu, eller hoppas på det. Har aldrig så här lite mens och det syns bara lite rosapå pappret när jag torkar mig. Har inte mensvärk heller (som jag brukar få rejält). Dock började brösten ömma idag. Hoppas det inte är mensen som startar annorlunda denna gång.

Hur långt efter nidblödning bör det synas på grav. test att man är gravid? Jag har så oregelbunden mens att jag inte kan utgå från den.

Fick nidis den 27/5 förra året o testade positivt 12juni , dock så hade jag kunnat teSta några dagar tidigare än jag gjort :)
  • JOLI
    JhjärtaK skrev 2014-07-22 22:36:39 följande:
    Omöjligt att säga tyvärr. Brukar du få spottings innan mens?
    Nix, aldrig haft det innan!! Ännu ingen mens och hade rosa flytningar hela gårdagen, liiiite lite nu på morgonen också men knappt märkbart! Återstå att se hur det blir! 
  • malinostrom

Usch så sur jag är idag. Var och lämnade blodprov igår och gyn lovade att hon skulle ringa mig idag. Det verkar som om hon har glömt bort mig då hon inte har ringt och när jag själv ringer kommer det bara en telefonsvarare som säger att kliniken är stängd. Är så förbannad.

• JOLI

Har nu på morgonen börjat få stickningar långt ner i magen, vad jag placerar som livmodern? Någon som varit med om det? BIM imorgon och lite rosa flytningar igår, ingen mensvärk vilken jag brukar få DIREKT och REJÄLT, ömmar i brösten, mått illa och kräkt två gånger förra veckan.

• Fiiaaa

BIM+18 idag utan varken mens eller plus (testade senast igår)! Hoppas att jag haft ny ägglossning då jag fick stegring på äl-sticka förra veckan. Dessutom har jag ömma bröst och högre basaltemp. Kan man få ny äl trots utebliven mens? Jag hade ju en pytteblödning en vecka för tidigt, men verkligen pytte, syntes bara på pappret, behövde inte ens trosskydd... Kan det ha varit mens trots allt?

Svar på tråden BIM Juli 2014