BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Snö81
Har du inget mer att väga in? Äl flytningar? Äl värk osv
Snö
En del räknar med äl dsgen före peak day, alt samma dag (peak day är sista dagen med någon typ av fertila flytningar)
Sen är d inte säkert man märker flytningarna så inte helt lätt å räkna efter d heller om man inte rotar runt å kollar men d brukar inte jag göra
Pompalens
Oki då är jag med!
GRATTIS pompalens!!:D åh jag längtar tills jag börjar testa! Men ät än på äl+ 1 (eller +6, kom på att Jag hade äl symptom för ett par dagar sedan och nu har jag varit lite lätt illamående i två dagar och jag känner inte av min PMS som jag i vanliga fall måste äta tabletter för)
Snö
En del räknar med äl dsgen före peak day, alt samma dag (peak day är sista dagen med någon typ av fertila flytningar)
Jag har haft mina vanliga ÄL-symtom nu med flytningar och lite molvärk/svullen mage. Men jag brukar också märka av låg livmodertapp när jag har sex, och det har jag inte märkt den här gången. Får ni alltid samma symtom eller varierar de? Vad kan det bero på att jag inte märkte av det nu?
Joss
Är tappen hög vid äl el låg?
När d gäller d där med peak day kan d säkert vara olika för olika personer. Jag tror jag har äl 12-24 h efter pos test (om jag fångar början på testen, inte peaken) så för mig stämmer d ganska bra med peak day dagen före el samma dag men vad vet man, tempar inte så gissar bara
Joss
Är tappen hög vid äl el låg?
När d gäller d där med peak day kan d säkert vara olika för olika personer. Jag tror jag har äl 12-24 h efter pos test (om jag fångar början på testen, inte peaken) så för mig stämmer d ganska bra med peak day dagen före el samma dag men vad vet man, tempar inte så gissar bara
Om man testar flera gånger om dagen så är chansen större att man fångar positivt test så tidigt som möjligt om du förstår hur jag menar
Tex som mina sist.
Dag A
Neg kl 11
Neg kl 20
Dag B
Pos kl 11
Pos kl 20
Hade jag bara testat kl 20 på kvällen hade jag missat att d slog om redan kl 11, å ant ett par timmar före d t.om. Å d är ju från d slår om man tänker äl inom nåt dygn. I snitt. Kan ju va typ 6-36/48 h. Kan ju vara flera dagar också. Men i snitt kanske nåt dygn
D var så jag menade
Har läst att får du pos en dag så äl inom 12-24 h
Får du pos två dar så äl inom 24-48 från första pos
Vet ej om d stämmer?
Får du pos tre dar kan du ändå haft äl dag två tex. Lh går ju upp å sen ner å en del människor har jätte snabb upp å nergång samma dag å andra har lite längre tid med lh i kroppen innan d försvinner