• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • corran
    joss82 skrev 2014-06-26 21:34:36 följande:

Är den? För alla? Jag är rätt säker på attmin sjunker vid äl.

Har läst på flera ställen att tappen åker upp vid äl men visst finns det säkert undantag :)
  • joss82
    corran skrev 2014-06-26 21:51:25 följande:
    Har läst på flera ställen att tappen åker upp vid äl men visst finns det säkert undantag :)
    ja, kollade upp det lite själv också och det verkar ju vara så.. då är det nog något annat jag har känt ibland. 
  • eagle87

Är bara på äl+2. Känner redan värk i Svank o ljumska såklart inbillning. Hur ska man kunna orka vånta till bim? Fan hoppas de bara tar sig...

• Evening primrose

Corran

Tror d stämmer på mig med, att den gör d är däkert för att man inte ska ha problem vid sex, extra skjuts på färden för spermierna om de dumpas lååångt in så att säga :-P

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Corran

Tror d stämmer på mig med, att den gör d är säkert för att man inte ska ha problem vid sex, extra skjuts på färden för spermierna om de dumpas lååångt in så att säga :-P

♡ Lilla E ♡
  • Alvolina

En fråga: Om jag har en temp.ökning idag. Igår var den fortfarande låg. Skulle jag kunna bli gravid om vi hade sex igår eller var det försent? Hoppas ni förstår vad jag menar:) om ägget lever i 24 timmar så borde det väl fungera.

• jessi84
    Alvolina skrev 2014-06-27 07:25:56 följande:

En fråga: Om jag har en temp.ökning idag. Igår var den fortfarande låg. Skulle jag kunna bli gravid om vi hade sex igår eller var det försent? Hoppas ni förstår vad jag menar:) om ägget lever i 24 timmar så borde det väl fungera.

Hur mycket hade du ökning på?

Jag har normalt 36,5 ungefär och förra måndagen var den 35,8 (precis kommit hem från en usa resa) och sen har tempen varje dag ökat en grad eller så.....konstigt, vet inte vad jag ska tro om detta. Sedan i måndags så har jag slutat tempa mest för att inte tänka för mycket på det.
  • Fiiaaa
    Alvolina skrev 2014-06-27 07:25:56 följande:

Det tror jag helt klart är möjligt. Man kan ju bli gravid upp till ett dygn efter äl och tempen brukar stiga dagen efter äl, så då är du ju inom spannet :) själv blir jag dock inte klok på min tempning den här månaden, jag hade tydlig dipp i 5 dagar kring ägglossning, nu har tempen varit still på samma nivå som inna dippen i fyra dagar. Är osäker på om jag ens haft äl eftersom den inte åker upp på högre nivå än innan, samt att en dipp på 5 dagar är för mycket. Det är inte hela världen, det går säkert bättre nästa månad.
  • snö 81

Nu är ÄL-perioden över för denna gång, bara den låååånga väntan till BIM då.
    Går på semester idag vilket innebär att jag får oceaner av tid att tänka och leta tecken... 

Svar på tråden BIM Juli 2014