BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Är den? För alla? Jag är rätt säker på attmin sjunker vid äl.
Är bara på äl+2. Känner redan värk i Svank o ljumska såklart inbillning. Hur ska man kunna orka vånta till bim? Fan hoppas de bara tar sig...
Orkar inte mer :(
Corran
Tror d stämmer på mig med, att den gör d är däkert för att man inte ska ha problem vid sex, extra skjuts på färden för spermierna om de dumpas lååångt in så att säga :-P
Corran
Tror d stämmer på mig med, att den gör d är säkert för att man inte ska ha problem vid sex, extra skjuts på färden för spermierna om de dumpas lååångt in så att säga :-P
En fråga: Om jag har en temp.ökning idag. Igår var den fortfarande låg. Skulle jag kunna bli gravid om vi hade sex igår eller var det försent? Hoppas ni förstår vad jag menar:) om ägget lever i 24 timmar så borde det väl fungera.
En fråga: Om jag har en temp.ökning idag. Igår var den fortfarande låg. Skulle jag kunna bli gravid om vi hade sex igår eller var det försent? Hoppas ni förstår vad jag menar:) om ägget lever i 24 timmar så borde det väl fungera.
Nu är ÄL-perioden över för denna gång, bara den låååånga väntan till BIM då.
Går på semester idag vilket innebär att jag får oceaner av tid att tänka och leta tecken...