BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Nu är ÄL-perioden över för denna gång, bara den låååånga väntan till BIM då.
Går på semester idag vilket innebär att jag får oceaner av tid att tänka och leta tecken...
Är lutealfasen alltid lika lång?
14/7 rosali84, 29år, 12:e försöket, 2:a barnet
Blinkande gubbe på ÄL-testet idag!!! Nu jävlar! 12:e försöket gillt, eller hur!? ;)
Är lutealfasen alltid lika lång?
Spännande! Det kan det ju visst vara, en nidblödning alltså. Jag hade lite bruna flytningar, jättelite, i början av veckan :)
Nile
Fick tidigare äl som d verkar så isf tidigare bim då?
Nile
Fick tidigare äl som d verkar så isf tidigare bim då?
Jag förmodar att BIM nu inte kommer att vara 6/7 utan 4/7 om jag ska följa upp ÄL och BIM tidigare gångerna som infaller exakt 2 veckor efter ÄL, då den var på fredagen den 20/6 så antar jag att BIM då blir 4/7 så det är väl bara att vänta och se. Inga större förväntningar att det tagit sig då det är min högra sidan som haft ÄL där jag haft utomkveds och antar inte finns någon fri passage. Önskar dagarna kunde gå snabbare så man vet om man ska ställa in sig på ännu en månad förhoppningsvis är det vänstra äggledare som tar över nästa gång sån osis när högra tog två ÄL efter varandra.