• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Maria Theres
    combat90 skrev 2014-07-02 19:32:34 följande:
    Ska med på första inskrivning den 30/7. De tror med att jag e en vecka fram. Men vet när jag hade äl. Är då i v10 :)
    Haha, allt är exakt lika för oss alltså ;) Vi kanske föder samtidigt också!
  • Nallebjörnis

Jag har illamående, trött, molvärk, ont i brösten, sura uppstötningar, halsbränna, kissar hela tiden och väääärldens huvudvärk

*Michaela Victoria 091216*
  • marie 1983
    Sola skrev 2014-07-02 19:21:05 följande:
    Hunger, trött och slö det känns som jag är i nån dvala, det dra i magen eller hur jag ska förklara det värmen suger ja annars är allt okej :)
    godmorgonsol.blogg.se min preggoblogg
    Ja är så trött, molande värk i rygg o mage ömma bröst är v 6 5+1

Bara 2 dagar kvar till 4 veckors semester o vila:)
  • Timi

Hittade precis Familjeliv och denna perfekta tråd på forumet. Vad Skoj att finna er som kommer att få barn i samma period som jag! Skrattande

Jag plussade förra helgen och enligt den fina appen på min mobil så kommer vi få barn den 5 mars 2015. Det är vårt första barn och allt känns väldigt overkligt och spännande. Jag har inga symptom alls förutom "mensvärk" som jag har haft i över en vecka.

Ser fram emot att hålla kontakten med er här och se hur det går för oss alla Skrattande

• LyckligMalin
    Nötcreme skrev 2014-07-02 09:05:48 följande:

När ringde ni mvc? Det är mitt fjärde barn, men har inte riktigt minne när jag ringde.

Jag ringde idag då jag tänkte att det är semestertider. Det var tur för de hade den tidigaste tiden den 5 augusti och då ska jag enligt beräkningarna gå in i v 11 om allt går vägen Glad
  • CarolineSC
    LyckligMalin skrev 2014-07-02 21:29:20 följande:
    Jag ringde idag då jag tänkte att det är semestertider. Det var tur för de hade den tidigaste tiden den 5 augusti och då ska jag enligt beräkningarna gå in i v 11 om allt går vägen Glad
    Va roligt, har inskrivning samma dag och jag går även då in i vecka 11 :)
  • LyckligMalin
    combat90 skrev 2014-07-02 18:21:37 följande:

Oj nu börjar vi bli många!! :) hur mår ni? Har ni fått några symtom än? Här är de fortfarande lugnt. Endast trött o växtvärk ibland. Är i v6 (5+2) idag. Hungrig e jag med för de mesta

Jag har växtvärk, sjukt trött, ömma bröst, kissnödig och en otrolig hungerkänsla Glad Är även väldigt lättirriterad Skrikandes
  • combat90
    Maria Theres skrev 2014-07-02 19:40:06 följande:

Haha, allt är exakt lika för oss alltså ;) Vi kanske föder samtidigt också!

Ja precis!! :)
  • jessi84

Tror precis att jag plussa =)
    Kan inte fatta det då jag tog detta vid ca 20.20 och hade kissat kanske vid 17-18 och druckit lite cola nu på kvällen.
    Är så nervös och ont i magen (trodde inte detta skulle gå så fort).
    Väntar på sambon som ska komma hem från jobbet och kommer nog berätta för kommer nog inte kunna hålla mig tills jag tagit ett morgon test eller CB test. Dumt att berätta?

Funderade ju på hur jag kunde göra detta speciellt vid berättandet men kan nog inte hålla mig =)
  • jessi84

Vet dock inte när jag kommer ha bf då jag ej vet hur jag ska räkna och att jag tror min BM kommer vara på semester.

Svar på tråden Bf mars 2015