Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Såg att du också har en 4 åring :) samma här!
Bor i Falun .) Ja fyra år och full fart! Har du en pojke eller flicka?
När mars månad är fylld kanske vi kan skapa en hemlig grupp på Facebook? Är mycket lättare att hålla koll, tagga visa bilder osv. :)
När mars månad är fylld kanske vi kan skapa en hemlig grupp på Facebook? Är mycket lättare att hålla koll, tagga visa bilder osv. :)
Grattis alla nya till era plus!
Började 9 idag så när jag cykla till jobbet lyssna jag på musik och då var det väl en lugn låt.
Då slog det mig att min älskade pappa missar allt detta =(
Jag får inte berätta det för honom och han får inte glädjas i att bli morfar en gång till. Detta var oerhört jobbigt och tårarna kom lite.
Han gick tyvärr bort i slutet av september =(
Ringde mvc idag och fick en tid redan om en vecka! Även om det är andra barnet så blir man ändå nervös. Att det är på riktigt :)