• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Maria Theres
    aztec skrev 2014-07-03 14:02:19 följande:

Ringde mvc idag och fick en tid redan om en vecka! Även om det är andra barnet så blir man ändå nervös. Att det är på riktigt :)

Vad kul! Det är andra barnet för mig också och det är klart att man blir nervös. Jag känner mig fortfarande tveksam till om det är någonting där inne. Kan inte fatta!
  • mamma_amy

hej ville fråga er därute sj är jag nu inne i vecka 6 och 4de barnet... men förutom

att jag inte fått min mens och gjort ett positivt gr. test har jag INGA gravid symptomer.. inget illamående bl.a som brukar vara ett måste hos mig redan i början.

så är faktiskt orolig.. tänker t.om värsta tankarna mår

bebisen bra? slår

hjärtat? :((

• combat90
    mamma_amy skrev 2014-07-03 14:36:31 följande:

hej ville fråga er därute sj är jag nu inne i vecka 6 och 4de barnet... men förutom

att jag inte fått min mens och gjort ett positivt gr. test har jag INGA gravid symptomer.. inget illamående bl.a som brukar vara ett måste hos mig redan i början.

så är faktiskt orolig.. tänker t.om värsta tankarna mår

bebisen bra? slår

hjärtat? :((

Tror absolut inte du ska oroa dig. Men jag vet hur de är då jag inte heller känner av något illamående eller annat än. Endast plussat på stickan o har molvärk som kommer och går. Det är så himla olika från olika graviditeter hur man mår.

Jag tror du ska försöka slappna av o njuta av att du faktiskt mår bra nu. Sen kommer nog symtomen när man minst vill;)

Man undrar ju om man verkligen är gravid med de få symtom man har. Men än är vi inte så långt gångna så det är bara at njuta denna första tiden och hålla tummarna på att ärtan växer som den ska och mår bra! :)
  • Maria Theres

Nej det finns ju tyvärr inte så mycket man kan göra.. 

Hur ser det ut där ni bor? Får ni bara RUL som här i Dalarna?

• Jossii
    Ella8803 skrev 2014-07-03 12:26:03 följande:

När mars månad är fylld kanske vi kan skapa en hemlig grupp på Facebook? Är mycket lättare att hålla koll, tagga visa bilder osv. :)

Jättebra ide!!! :D
    jessi84 skrev 2014-07-03 13:16:28 följande:

Började 9 idag så när jag cykla till jobbet lyssna jag på musik och då var det väl en lugn låt.
    Då slog det mig att min älskade pappa missar allt detta =(
    Jag får inte berätta det för honom och han får inte glädjas i att bli morfar en gång till. Detta var oerhört jobbigt och tårarna kom lite.
    Han gick tyvärr bort i slutet av september =(

Jag beklagar verkligen Jessi! Du får glädjas åt att han hann bli morfar till ett underverk innan han gick bort! :)

Är det någon som har börjat må illa ännu? Har missat några dagar här inne pga min älskade hund som blivit sjuk :( 
    Jag hoppas jag slipper, har varit gravid förr med en sen abort och då hade jag inga symptom alls!

Hoppas alla blivande mammor mår bra än så länge! Kram
  • marie 1983

När mars månad är fylld kanske vi kan skapa en hemlig grupp på Facebook? Är mycket lättare att hålla koll, tagga visa bilder osv. :)

Bra ide det gillas :)
  • combat90
    Maria Theres skrev 2014-07-03 15:17:33 följande:

Nej det finns ju tyvärr inte så mycket man kan göra.. 

Hur ser det ut där ni bor? Får ni bara RUL som här i Dalarna?

Får också bara rul. Bor o blekinge. Trist. Önskar man kunde få komma på vul o se så allt är bra.. eftersom man går o e lite orolig när man inte får symtom än. Men kommer symtom snart så blir jag mindre orolig för då vet man att de går på rätt håll iaf;) eller?!
  • Sola

Jag hänger gärna med till ev även om jag inte år så närvarande där,

Jag kunde inte hålla mig längre så igår når jag fick några timmar med min sambo så bara forsa det ut att vi är gravida och han blev jätteglad även om vi inte fick så lång tid tillsammans.

Glad är jag :)

godmorgonsol.blogg.se min preggoblogg
  • Stephi

Jag är på :)
  • Tjejen01

Idag ringde jag till mvc och fick en tid på fredag om en vecka (11/7). Det samtalet gjorde att detta börjar kännas på riktigt!

Svar på tråden Bf mars 2015