• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Therese 84
    Malin1992 skrev 2014-07-02 18:16:31 följande:
    Shit va många vi e nu :) vi måste ju försöka ses när det syns att vi e gravida :) skulle vara super kul :)
    Verkligen, vi kanske ska uppdatera listan och skriva var vi är ifrån också?
  • tovemaja

Mina symptom avtog lite idag och då blir man ju nervös! Igår hade jag mensvärk i vågor, pruttig, rapig (sexigt, jag vet) och väldigt svullen, tvungen att ha uppknäppta brallor. Idag och igår har jag även känt att underlivet känns svullet och lite spänt... men idag har jag annars bara det symptomet kvar plus rapig... vill gärna känna mer så jag slipper oroa mig :)

Vecka 5 (4+2) idag

• jessi84

Har tagit detta morgontest. Dock nu vid ca 04.20 då jag ej kunnat sova fast jag somna vid 00.20 ungefär. Har inte kissat sedan vid halv tolv-tolv kanske. Kan detta ha någon inverkan eller är det ett för tidigt test? Tycker det är lite svagare nu tidigt på morgonen men kunde inte hålla mig från att kissa och har tyvärr inge mer test hemma och apoteket är så klart stängt idag =) Eller vänta, det hade de inte....fick dock upp det på telefonen och ej på datorn.

Nu är frågan ska jag köpa ett idag när jag slutar för att ta ett på söndag (som vi pratat om här hemma)? Kan detta vara missvisande? Att det inte är positivt??

Ska jag försöka kontakta BM idag (om hon har tid) eller är det bara dumt???
  • jessi84

Hur fungerar detta med tex 6+2??
    Enligt vad jag räknat ut är jag i v.4 men bara på torsdagen. Går in i v.4 30/6, är den 3/7 idag så är det alltså 3+3 (eller 3+4?) Hur ska jag tänka???

• Sola
    tovemaja skrev 2014-07-02 23:11:17 följande:

Mina symptom avtog lite idag och då blir man ju nervös! Igår hade jag mensvärk i vågor, pruttig, rapig (sexigt, jag vet) och väldigt svullen, tvungen att ha uppknäppta brallor. Idag och igår har jag även känt att underlivet känns svullet och lite spänt... men idag har jag annars bara det symptomet kvar plus rapig... vill gärna känna mer så jag slipper oroa mig :)

Vecka 5 (4+2) idag

Jag är mest svullen på kvällen och då är det svårt att knäppa byxorna men än syns inget och ska väl inte heller i v6 antar jag
    godmorgonsol.blogg.se min preggoblogg
  • Murrmys

Hoppar in här :) plussade i tisdags och har bf 10/3. Men med sonen gick jag över 17 dagar, så jag väntar mig inte att få 10:e ;)

Jag har lätt molvärk hela tiden, njuter då jag vet att det händer saker i magen då!

Så det finns en lista? Ska leta...

Det är 5 år sen jag hängde på FL sist, sonen blev 4 i februari.

• Murrmys

Nån med data får gärna lägga in:

10/3 Murrmys, 2:a barnet, 30 år, Dalarna

Om vi skulle skriva med var vi bor ;)

• Tjejen01

Hej!

Jag är ny här på sidan och intresserade mig för den här gruppen. Jag plussade igår med ett digitalt test. Enligt min app i mobilen så är jag på 5 veckor (4+6) och beräknas ha bf den 5 mars 2015!

Detta blir min och min fästmans första barn! ?

Svar på tråden Bf mars 2015