• johannessssss

jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis

av någon på forumet.

är det ok att trycka ned en annan människa så? varför är jag sjukt äcklig? vad har jag gjort personen i fråga? hen känner inte mig, varför då döma?

det är just detta jag menar med att folk är elaka mot mig.

• Svar på tråden jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis
  • Velouria

Care to tell om situationen i fråga? T.ex vad du skrev som triggade igång henne?

Nästan nolltolerans
  • johannessssss
    katastrofplantagen skrev 2014-07-03 22:01:28 följande:

Ja det är helt ok att kalla dig för det om du är det

ännu mer mobbning. o folk på detta forum säger att jag inbillar mig att folk inte mobbar mig.

tydligen förtjänar jag det för att jag gnäller o berättar sanning om enga erfaranhet med det andra könet.

tydligen är jag äcklig för att jag är...jag vet inte. kan du berrätta varför jag är äcklig?
  • johannessssss
    Velouria skrev 2014-07-03 22:00:00 följande:

Care to tell om situationen i fråga? T.ex vad du skrev som triggade igång henne?

ingenting. från ingenstans kom ett personangrepp om att jag är en "riktigt äcklig människa"

det är så folk gör irl också, bara mobbar mig hela tiden. är så trött på det.
  • Velouria
    johannessssss skrev 2014-07-03 22:05:06 följande:
    ingenting. från ingenstans kom ett personangrepp om att jag är en "riktigt äcklig människa"

det är så folk gör irl också, bara mobbar mig hela tiden. är så trött på det.
    Mobbning är ju aldrig okej. Det vet ju alla, till och med den som mobbar. Fast jag tror nog att du måste ha skrivit något åt helvete provocerande om en person skrev så grovt till dig. Varför gjorde personen det? Vad svarade personen på? 

Om du frågar ifall det är okej eller inte med att kalla någon för något fult så måste du berätta om situationen så att vi som läser om det verkligen kan se hela scenariot framför oss.
    Nästan nolltolerans
  • Velouria

Jag utgår från att du och personen skrev inlägg till varandra. 

Nästan nolltolerans
  • puss

Det verkar inte ok, som fet framställs här.

Vill du återge diskussionen?

• grind

Kanske dags för dig att titta dig i spegeln. 

Rätt eller fel är irrelevant. Du har fått viktig information. Agera utifrån den.

• Flisan79

Jag blir nyfiken på vad du skrivit för att få denna reaktion.

Själv funderade jag på att kommentera ett inlägg du skrev i en annan tråd men hur jag än formulerade det så skulle det blivit otrevligt så jag lät bli.

Du har för övrigt en otroligt skev kvinnosyn.

• puss
    Flisan79 skrev 2014-07-03 22:17:08 följande:

Själv funderade jag på att kommentera ett inlägg du skrev i en annan tråd men hur jag än formulerade det så skulle det blivit otrevligt så jag lät bli.

"Du förtjänar ingen partner. Du är ond." skrev ts.

Då skrev personen detta till honom.
  • puss
    Flisan79 skrev 2014-07-03 22:17:08 följande:

Och ja skev kvinnosyn omg det har jag sagt sen han började. Läskigt passionerat hat där.
Svar på tråden jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis