• johannessssss

jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis

av någon på forumet.

är det ok att trycka ned en annan människa så? varför är jag sjukt äcklig? vad har jag gjort personen i fråga? hen känner inte mig, varför då döma?

det är just detta jag menar med att folk är elaka mot mig.

• Svar på tråden jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis
  • johannessssss
    Aniiee skrev 2014-07-04 22:03:34 följande:
    Fast TS har betett sig precis lika illa (och värre, då han flera gånger helt utan anledningm hoppat på andra), så ta inte hans "alla hoppar på mig utan anledning" face value, så att säga. Flera har "hoppat tillbaka" snarare än "hoppat på".

Ingen ursäkt, förstås.....
    jag har fobisk personlighetstörning, googla det. blir ju inte bättre när personer som katastrofplantagen håller på som hon gör. hon har ingen sympati.
  • Aniiee
    johannessssss skrev 2014-07-04 22:24:42 följande:
    jag kallar tjejer för lösaktiga, elaka.

du kallar en kille som mår dåligt för en massmördare utan att jag är det eller ens uttalat mig om att jag ska göra något mot tjejer.

du är en värre människa än mig. det är fakta.
    Jag kallar inte DIG för massmördare. Jag säger att du har samma TANKEGÅNGAR, FÖRHÅLLNINGSSÄTT och RETORIK för en som råkar vara massmördare. Precis som jag påstår att nazister har samma tankegångar, förhållningssätt och retorik som Adolf Hitler.
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    johannessssss skrev 2014-07-04 22:31:35 följande:
    jag har fobisk personlighetstörning, googla det. blir ju inte bättre när personer som katastrofplantagen håller på som hon gör. hon har ingen sympati.
    Om du har fobisk personlihetsstörning så kanske du borde ha internetförbud.....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • johannessssss
    Fobiker skrev 2014-07-04 22:08:27 följande:

Ja, jag har fått vissa Elliot Rodger vibbar av TS. Känner igen tankegångarna från ett forum jag halkade in på för ett par år sedan när jag var riktigt deppad och nere. Samma forum som Elliot Rodger senare visade sig ha hängt på och som nu är stängt. Tack och lov insåg jag snabbt att jag inte var tillräckligt sjuk i huvudet för att passa in där, så jag registrerade mig aldrig, utan läste bara runt där bland trådarna. Det var en bisarr upplevelse. Som en studie i självförakt, kvinnoförakt och allmänt mentalt förfall.     

många är så. det kallas att vara bitter. men elliot var ett psykfall sen liten som alltid dödar människor och han ansåg sig själv vara världens bästa människa.

jag anser mig själv vara världens sämsta människa dessutom så stoppar min tro och synta förnuft mig från att vara våldsam.

jämför inte äpple med päron..

me era logik om en kille gillar mma och har slagit någon på gatan så han lika våldsam som en kille som misshandlat 500 människor till döds....ni är skeva.
  • LitenLarv
    johannessssss skrev 2014-07-04 22:30:38 följande:
    vad ska jag vara stolt över? jag är värdelös och alla säger det. dom andra som inte säger det säger det bara för att vara snälla mot mig. jag vet att alla hatar mig. jag har försökt anpassa sig men det blir alltd fel, folk luktar av mina svagheter och börjar retas.
    Lyssna på mig nu, för det jag säger är viktigt.

Du är INTE värdelös och det säger jag inte för att vara snäll.

Läste att du har fobisk personlighetsstörning. Får du nån behandling för det?
    Tror på anknytningsteori och attachment parenting
  • Laflare

Jag uppfattar inte det som att du är lika farlig som en massmördare. Däremot har du uttryckt dig på ett liknande sätt om kvinnor?! Jag är övertygad om att du inte är äcklig, och det är supertaskigt att kalla någon äcklig så det förstår jag verkligen att du blir ledsen för.

Jag känner mig ofta helt jävla värdelös och äckligt jag med och då tror jag att man liksom letar "bevis" för att det är så. Men jag lovar att du är helt ok. Du har bara skev kvinnosyn.

• johannessssss
    MinaE skrev 2014-07-04 22:22:34 följande:
    Jaha, fast är det ens nån på det här forumet som sett hur du ser ut då ? 
    jag har beskrivit mig, katastrofplantagen tyckte det lät äckligt och bestämde sig för att mobba mig.

det går inte bota mobbning, hon är föralltid en ond människa.
  • Aniiee
    johannessssss skrev 2014-07-04 22:35:04 följande:
    många är så. det kallas att vara bitter. men elliot var ett psykfall sen liten som alltid dödar människor och han ansåg sig själv vara världens bästa människa.

jag anser mig själv vara världens sämsta människa dessutom så stoppar min tro och synta förnuft mig från att vara våldsam.

jämför inte äpple med päron..

me era logik om en kille gillar mma och har slagit någon på gatan så han lika våldsam som en kille som misshandlat 500 människor till döds....ni är skeva.
    Nu tolkar du in saker ingen har sagt igen....
  • Knall
    johannessssss skrev 2014-07-04 22:25:57 följande:

ni mobbar mig irl. ni mobbar mig på internet. varför ska jag tycka om er?

När har jag mobbat dig irl eller på nätet? Varför ska jag tycka om dig när du nedvärderar mig fast du inte känner mig?
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Dejtande

Ok, jag har googlat på din diagnos och mitt personliga råd är:

att hålla dig borta från internetforum. "Fobisk personlighetsstörning (AvPD) (eller undvikande personlighetsstörning) är en personlighetsstörning med ett genomgående mönster av social hämning, låg självkänsla, känslor av otillräcklighet och överkänslighet för negativa omdömen. Störningen visar sig i ett flertal olika situationer och sammanhang från tidig vuxenålder. Personer med fobisk personlighetsstörning ser ofta sig själva som socialt odugliga eller inte socialt tilltalande och undviker social kontakt av rädsla för att bli förlöjligade."

Behandla dina medmänniskor (även de i forumen) som du själv vill bli behandlad, dvs inga nedsättande kommentarer, utan framhäv de positiva sidorna.
Svar på tråden jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis