• Junibarnet85

Nya vänner i Helsingborg området

Hejsan!
    Ensam mamma med en underbar liten kille på snart 2 år. Vill träffa lite nya vänner :)

• Svar på tråden Nya vänner i Helsingborg området
  • albastro
    Zobeideh skrev 2014-07-14 04:11:26 följande:
    Va tråkigt. :( foglossning? Hade själv riktigt ont i slutet kunde inte ens sova på nätterna :/
    japp. Försöker hitta nått bekvämt sätt att sitta o ligga, men än så länge är extra kuddar vid höfterna det bästa. Men men, har bara 7 veckor kvar :D
  • Zobeideh
    albastro skrev 2014-07-14 16:47:29 följande:
    japp. Försöker hitta nått bekvämt sätt att sitta o ligga, men än så länge är extra kuddar vid höfterna det bästa. Men men, har bara 7 veckor kvar :D
    Väcker minnen haha. Hoppas veckorna går snabbt för dig :) vet ni va de blir för kön? :)
  • albastro
    Zobeideh skrev 2014-07-14 18:36:57 följande:
    Väcker minnen haha. Hoppas veckorna går snabbt för dig :) vet ni va de blir för kön? :)
    En tjej enligt ul Glad
  • knivskrik
    Zobeideh skrev 2014-07-13 23:16:34 följande:
    Ah där se man. Min sambo är från Helsingborg jag själv är från Lund. :)

Då bor vi inte så jätte långt ifrån :) jag bor 10 min gångavstånd från Olympia :)
    Jag kommer faktiskt pendla till Lund i höst, ska plugga där i ett halvår. Inte sett mer än stationen där tidigare så det blir intressant :)

Det är ju ingenting! Promenerade runt Fredriksdalsparken för någon vecka sedan, men har inte varit inne där än. Verkar väldigt mysigt :)
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Zobeideh
    knivskrik skrev 2014-07-14 23:35:35 följande:
    Jag kommer faktiskt pendla till Lund i höst, ska plugga där i ett halvår. Inte sett mer än stationen där tidigare så det blir intressant :)

Det är ju ingenting! Promenerade runt Fredriksdalsparken för någon vecka sedan, men har inte varit inne där än. Verkar väldigt mysigt :)
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
    Ah där ser man va ska du plugga till? :)

Haha jag har bott

Här 3 år och jag har fortfarande inte tagit mig in i den parken. Får se till att göra de snart :P
  • knivskrik
    Zobeideh skrev 2014-07-15 05:14:33 följande:
    Ah där ser man va ska du plugga till? :)

Haha jag har bott

Här 3 år och jag har fortfarande inte tagit mig in i den parken. Får se till att göra de snart :P
    Jag ska läsa en grundkurs i sociologi, har tidigare läst statsvetenskap, juridik och statistik, så denna kurs blir ett bra komplement och sista rycket innan examen :)

Haha, man blir ju hemmablind. Bodde 4,5 år i Linköping innan och det var mycket man pratade om att man borde se och göra, men ungefär hälften glömdes bort :P Stor risk att det tar några år för mig också ;)
  • Malla87

Hej! Söker också nya bekantskaper i Ängelholm/Helsingborgsområdet .

Jag är en 27åring som är mammaledig med en pojk som blir 2år i oktober och en bebis i magen som också blir oktoberbarn :) vore kul att träffa andra mammor :)

Svar på tråden Nya vänner i Helsingborg området