• Junibarnet85

Nya vänner i Helsingborg området

Hejsan!
    Ensam mamma med en underbar liten kille på snart 2 år. Vill träffa lite nya vänner :)

• Svar på tråden Nya vänner i Helsingborg området
  • Zobeideh
    Anna Hbg skrev 2014-09-25 12:03:30 följande:

Ser fram emot imorgon :) Bara för att förtydliga...15.00 utanför Espresso House på Bruksgatan?!?!

Japp stämmer bra :D
  • Anna Hbg

Btw jag är 1,60 kort, har blont hår och en Emmaljunga vagn med brun läderklädsel som det sitter en liten 19-månaders kille i. Bara så ni känner igen mig hihi

• Zobeideh

Hej tjejer!

Jag har tyvärr åkt på en förkylning så får hoppa att komma idag så jag inte smittar ner er alla :( jätte tråkigt! Hoppas där kommer en träff snart så man kan va med :)

• Cliique
    Zobeideh skrev 2014-09-26 06:03:18 följande:

Hej tjejer!

Jag har tyvärr åkt på en förkylning så får hoppa att komma idag så jag inte smittar ner er alla :( jätte tråkigt! Hoppas där kommer en träff snart så man kan va med :)

Nej, vad synd! Du får krya på dig så får vi ses en annan gång då :)
  • Cliique
    Anna Hbg skrev 2014-09-25 22:57:22 följande:

Btw jag är 1,60 kort, har blont hår och en Emmaljunga vagn med brun läderklädsel som det sitter en liten 19-månaders kille i. Bara så ni känner igen mig hihi

Hehe okej :) Jag är också kort och blond, har en Brio vagn med en 6-månaders kille :)
  • Oddy
    Cliique skrev 2014-09-23 23:25:01 följande:

Tror nog att pappor också är välkomna! ;)

Tack för det, men får hoppa över jag med i vilket fall. Har fått en förkylning jag med, både jag och grabben min är hemma..
  • Anna Hbg

Asså nej :( De ringde precis från förskolan och lillgrabben mår inte bra så även jag måste ställa in i eftermiddag.

Typiskt :/

Hur har ni det på måndag? Det är planeringsdag på fk så jag och lillkillen är lediga hela dagen om ni kan/vill ses då istället?

Funderade bla på Fredriksdals friluftsmuseeum om det är fint väder. :)

• Cliique
    Anna Hbg skrev 2014-09-26 12:03:02 följande:

Asså nej :( De ringde precis från förskolan och lillgrabben mår inte bra så även jag måste ställa in i eftermiddag.

Typiskt :/

Hur har ni det på måndag? Det är planeringsdag på fk så jag och lillkillen är lediga hela dagen om ni kan/vill ses då istället?

Funderade bla på Fredriksdals friluftsmuseeum om det är fint väder. :)

Men vad typiskt! :( Hoppas han blir bättre under helgen!

Jag är ledig på måndag, så hittar gärna på något då istället. Fredriksdal har jag inte varit på länge, så det hade varit trevligt :) Jag är väldigt öppen för förslag!

Förresten, det är ingen av er som har hört något från c4trin om idag? Tänker lite om hon inte har sett vad som skrivits här och tar sig ner till stan idag. Har lite dåligt samvete om hon står och väntar och så kommer där ingen :S 
  • Zobeideh

Måndag skulle kunna funka för mig med bor på fredriksdalsområdet så nära och bra för mig haha.

Dock har jag aldrig varit på friluftmuset så har ingen aning om vart de e :-P

Jag har tyvärr inte hört något från c4trin hoppas hon ser detta snart

• Anna Hbg

Hoppas vädergudarna är med oss på måndag då.

Ingången är inte så långt från McDonals Zobeideh. Går knappt att missa :) Bara att följa skyltarna.

Ska vi byra nr så vi kan höras den vägen fall i fall nägot händer? Kan ju pm:a varandra.

Hoppas verkligen att c4trin såg det i tid!!! Stackarn om hon stått och väntat :(

Svar på tråden Nya vänner i Helsingborg området