Nya vänner i Helsingborg området
Hejsan!
Ensam mamma med en underbar liten kille på snart 2 år. Vill träffa lite nya vänner :)
Hejsan!
Ensam mamma med en underbar liten kille på snart 2 år. Vill träffa lite nya vänner :)
Ser fram emot imorgon :) Bara för att förtydliga...15.00 utanför Espresso House på Bruksgatan?!?!
Btw jag är 1,60 kort, har blont hår och en Emmaljunga vagn med brun läderklädsel som det sitter en liten 19-månaders kille i. Bara så ni känner igen mig hihi
Hej tjejer!
Jag har tyvärr åkt på en förkylning så får hoppa att komma idag så jag inte smittar ner er alla :( jätte tråkigt! Hoppas där kommer en träff snart så man kan va med :)
Hej tjejer!
Jag har tyvärr åkt på en förkylning så får hoppa att komma idag så jag inte smittar ner er alla :( jätte tråkigt! Hoppas där kommer en träff snart så man kan va med :)
Btw jag är 1,60 kort, har blont hår och en Emmaljunga vagn med brun läderklädsel som det sitter en liten 19-månaders kille i. Bara så ni känner igen mig hihi
Tror nog att pappor också är välkomna! ;)
Asså nej :( De ringde precis från förskolan och lillgrabben mår inte bra så även jag måste ställa in i eftermiddag.
Typiskt :/
Hur har ni det på måndag? Det är planeringsdag på fk så jag och lillkillen är lediga hela dagen om ni kan/vill ses då istället?
Funderade bla på Fredriksdals friluftsmuseeum om det är fint väder. :)
Asså nej :( De ringde precis från förskolan och lillgrabben mår inte bra så även jag måste ställa in i eftermiddag.
Typiskt :/
Hur har ni det på måndag? Det är planeringsdag på fk så jag och lillkillen är lediga hela dagen om ni kan/vill ses då istället?
Funderade bla på Fredriksdals friluftsmuseeum om det är fint väder. :)
Måndag skulle kunna funka för mig med
bor på fredriksdalsområdet så nära och bra för mig haha.
Dock har jag aldrig varit på friluftmuset så har ingen aning om vart de e :-P
Jag har tyvärr inte hört något från c4trin
hoppas hon ser detta snart
Hoppas vädergudarna är med oss på måndag då.
Ingången är inte så långt från McDonals Zobeideh. Går knappt att missa :) Bara att följa skyltarna.
Ska vi byra nr så vi kan höras den vägen fall i fall nägot händer? Kan ju pm:a varandra.
Hoppas verkligen att c4trin såg det i tid!!! Stackarn om hon stått och väntat :(