• Junibarnet85

Nya vänner i Helsingborg området

Hejsan!
    Ensam mamma med en underbar liten kille på snart 2 år. Vill träffa lite nya vänner :)

• Svar på tråden Nya vänner i Helsingborg området
  • Cliique

Hej på er! 

Är en 23årig tjej som är mammaledig med min Leon på 4 månader, vill också gärna träffa lite nytt folk här i Helsingborgsområdet :)

• Zobeideh

Va kul att här är fler som skriver

Jag vill gärna lära känna fler mammalediga :) kanske träffas på barnvagnspromenader och fika :)

Va kul Cliique att vi båda två har pojkar i samma ålder när blev din gosse 4 månader :) min blev nu den 23 juli :)

• Cliique

Barnvagnspromenader och fika låter super! :)

Ja vad roligt! Min blev 4 månader den 22e juli, så vi måste ha varit på BB samtidigt ;)

• Zobeideh

Ja de måste vi ha varit adda mig gärna på Facebook så kan vi snacka mer där :) inne lite oftare där än va jag e här

• Mamma11och14

Hej,

Jag hänger gärna med på promenader, fika mm. Är 33år och mammaledig med en liten tjej som är 8 veckor idag. Har även en son som är 3 år.

• Cliique

Nej, jag är inte så väldigt aktiv här heller :P Lägger till dig på facebook! Johanna Lindqvist heter jag :) 

Hej Mamma11och14! Så roligt att här är flera stycken som vill träffas :)

• Cliique

Hej igen allihopa! :)

Synd att det är lite tyst i här i tråden, skulle varit väldigt roligt att försöka få ihop en liten mamma-träff!

Tänkte tipsa om baby- och barnrytmikgrupp som börjar nu i höst. Det är i Slottshagskyrkan i centrum och första träffen är tisdagen den 2e september kl 10. Kommer själv att gå dit och kolla läget med min lilla kille, så hade varit kul om några fler är intresserade :)

• Anna Hbg

Hej! Anna heter jag är 34 år och bor numer i Åstorp efter att ha bott i Helsingborg hela mitt liv. Jag har en grabb på 18 månader och hänger gärna med på en fika och promenad om det går bra? :)

• Cliique

Hej Anna :) Kul att du också vill hänga på! Hoppas att tråden vaknar till liv lite igen så man kanske kan få ihop ett gäng :)

Svar på tråden Nya vänner i Helsingborg området