Vi hörs = dissad?
Hej!
Lite bakgrund:
Jag har haft kontakt med en kille i ca 1 mån nu i början smsade vi mycket och jag har träffat honom 2 ggr, han sa att han inte ville ha något seriöst och det vill inte jag heller. Sist jag träffade honom hade vi sex ( han tog min oskuld) efter det har vi smsat dagligen och aldrig sagt hejdå utan fortsatt konversationen nästa dag, detta har pågått i några veckor. En gång svarade han inte på 5 dagar men skrev sen och konversationen fortsatte som vanligt.
För några dagar sen fick jag ett sms på kvällen där han skrivit: ska sova, men vi hörs (mitt namn) :)!
Jag svarade inte på det då jag såg det på morgonen och sedan dess har han ej hört av sig.
Tror ni att han är intresserad? Eller skrev han bara vi hörs som ett sätt att avsluta konversationen?
Jag förstår att det är bara han som vet vad han menar men om ni hade skrivit så vad hade ni menat?
Och varför skriver vissa ens namn i sms är det för att de skriver till många tjejer samtidigt?
Jag vet också att han sa att han inte vill ha något seriöst men sen har vi haft så mkt kontakt så jag blir förvirrad, nu känns det bara ännu jobbigare om det är så att han dissar mig. :(
Hade varit jättesnällt om någon kan hjälpa mig!