Livets under skrev 2014-07-25 21:16:39 följande:
Har era bebisar hicka typ varje dag?
Min har det o ikväll kändes hur mycket som helst i magen! Haha stackars liten. ð???
Det blev bättre med andningen för en vecka sen eller så. Magen sjönk lite, så var nog det. Men nu vet jag inte om det är värmen eller bara bebisen som lagt sig konstigt för nu är det jobbigt igen.. :/
Tur man har familjen omkring sig så man kan gå o vila rätt mycket under dagen! Läser massa böcker sen på nätterna eftersom det då är apvarmt o sova o min kropp bestämt sig för att den nu är pigg! ð??
Tack för tipset, ska absolut införskaffa den. Kör med idomin nu men jag tror att intytiolen är bättre. Och som du skriver kan den vara bra att ha hemma till bebisen sen!
Nu har min inte hickat på ett par dagar, men det brukar hända titt som tätt faktiskt. Känns bra knepigt när det liksom dunkar sådär rytmiskt inifrån en själv. :)
Jag gör likadant om nätterna! Plöjer böcker & Nerflix-serier på surfplattan! Ligger vaken bara för att det är så mycket skönare när det blitt svalare. Kl kan passera både ett och två innan jag släcker och somnar... Men det spelar väl ingen roll försöker jag tänka. Min karl går upp tidigt varje morgon fast han har semester och då kan jag sova lite längre. Stora barnen här hemma sover förresten till kl är 9- 10 i af så.. :) hur skönt som helst! :)