Happy14 skrev 2014-07-25 10:34:01 följande:
Känner inte ett skit, inte en sd en gång, hade hellre haft skitont. 40+4 nu. Jävligt trött på detta, min man med. Var hos bm idag, fick bara ett papper om igångsättning. Bebisen är iaf fixerad men det har hon varit i över två veckor nu. Har varit sjukskriven och mått dåligt hela graviditeten så hela familjen är så less nu... Suck. Iaf. Var det genomskinligt slem på pappret när jag var på toa imorse, men det har jag haft förut också så det betyder väl noll det med. De vet nog inte ens vad hinnsvepning är här ens, hon har inte ens Gjort en undersökning.. Tredje nya bm denna grav. Också. Ingångsättning 5/8...
Nu blir det gnälligt här så den som orkar får läsa.
Jag har också blivit bollad mellan 3 olika BM. Första träffade jag en gång, sen försvann hon på typ sjukskrivning. Fick träffa nästa och därefter ännu en. Sen en dag ringde första BM och frågade om jag ff ville ha henne som "min" och jag svarade att eftersom jag träffade henne först så ville jag det. Träffade henne en gång, sen var hon borta igen efter det på semester. Där någonstans slog jag näven i bordet och sa att nu vill jag veta vem av er jag ska ha och efter det blev det bättre. Men ja känner ju ff inte att jag fått nån superbra kontakt med "min" BM. Och vad gäller ev kontroller av det ena eller andra, typ hinnsvepning eller kolla tappen o dyl det har jag inte hört ett pip om??! Ibland har det t om känts som om hon har stressat igenom rutinkontrollerna. T ex koll av äggvita i urinen tror jag aldrig har gjorts..?! Känns inget vidare.
Gud vad varmt det är! Kylskåpet ekar tomt och golven är skitiga. Och jag orkar INGENTING och nu är humöret nere i botten, verkligen!
För tillfället har vi ingen bil, vilket innebär att så fort man ska göra något blir det till värsta projektet. Bara att handla mat blir ju 10 ggr drygare..! Eller åka och ta ett dopp någonstans.. Ja, ni fattar.
Gnäll gnäll gnäll... Ger mig nu ;)