• Anonym (Intresserad)

Kläder under akten eller just före

Hej alla glada skribenter
    Jag undrar bara kort hur vanligt det är att ni kvinnor har sexiga "kläder" på er under akten? Kan var strumpor med höfthållare, stay-ups, högklackat, stövlar eller vad?
    Gärna er ålder också samt yrkeskategori?

Jag kan börja, min hustru sedan 21 år hade dylikt under de första 3-5 åren sedan försvann det. Vi är 45 resp 50 år och är båda universitetsutbildade. Jösses vad man gick igång på högklackat och strumphållare.... (OK nu också - men alltid helnaket)
    Mvh "Klädfantasten"

• Svar på tråden Kläder under akten eller just före
  • Sayuri

Jag gillar något slags kläder på under akten, både på honom och på mig. Det behöver inte vara något avancerat som en kavaj eller lårhöga stövlar, men kanske en välsittande snygg t-shirt och ett läderarmband på honom och stayups och en choker på mig. Ett litet plagg av detta slag framhäver nakenheten så mycket mer än att faktiskt vara naken.

• Anonym (Man 53 år make)
    Sayuri skrev 2024-02-21 17:19:12 följande:

Jag gillar något slags kläder på under akten, både på honom och på mig. Det behöver inte vara något avancerat som en kavaj eller lårhöga stövlar, men kanske en välsittande snygg t-shirt och ett läderarmband på honom och stayups och en choker på mig. Ett litet plagg av detta slag framhäver nakenheten så mycket mer än att faktiskt vara naken.

Jag kan bara hålla med. Stayupstrumpor och choker blir så läckert. 

Min fäbless för pumps gör att jag hoppas och längtar efter de tillfällen som min partner väljer att behålla skorna på i sängen också. Tyvärr händer det sällan och jag kan förstå att det inte är så bekvämt kanske, men det är så gryyyyymt sexigt när det sker. Tungan ute Blir kåt bara jag tänker på det nu...
    Pussan skrev 2024-02-21 16:16:03 följande:
    Jadå, går bra. Slips + kavaj, fint. Men inte boxer!
    Intressant. Om du inte vill se boxer = boxer kallingar alltså, vad vill ni då att vi ska ha för underkläder?

Jag har provat satintrosor, och även mjuka bekväma seamless trosor samt andra mjuka feminina material. Fantastiskt sköna - men inte nåt som jag tror att min partner skulle vilja se mig i! Däremot jättesnyggt och trevligt på henne!
  • Sayuri
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2024-02-21 17:27:27 följande:
    Jag kan bara hålla med. Stayupstrumpor och choker blir så läckert. 

Min fäbless för pumps gör att jag hoppas och längtar efter de tillfällen som min partner väljer att behålla skorna på i sängen också. Tyvärr händer det sällan och jag kan förstå att det inte är så bekvämt kanske, men det är så gryyyyymt sexigt när det sker. Tungan ute Blir kåt bara jag tänker på det nu...
    Jag köpte högklackade mockastövlar för en vecka sedan och min man frågade lite försiktigt om jag kunde tänka mig att ha dem på mig en kväll i sovrummet. Så jag fick använda dem lite inomhus först.  Flört
    Sayuri skrev 2024-02-21 17:39:29 följande:
    Jag köpte högklackade mockastövlar för en vecka sedan och min man frågade lite försiktigt om jag kunde tänka mig att ha dem på mig en kväll i sovrummet. Så jag fick använda dem lite inomhus först.  Flört
    Blev ju avis nu!

Fantastiskt att du valde att bejaka hans lust!!
    Hoppas ni hade trevligt.
    Mocka kan vara riktigt snyggt. Möjligen kan nackdelen då vara att vissa fläckar kan vara svåra att få bort...Tungan ute
  • Pussan
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2024-02-21 17:33:59 följande:
    Intressant. Om du inte vill se boxer = boxer kallingar alltså, vad vill ni då att vi ska ha för underkläder?

Jag har provat satintrosor, och även mjuka bekväma seamless trosor samt andra mjuka feminina material. Fantastiskt sköna - men inte nåt som jag tror att min partner skulle vilja se mig i! Däremot jättesnyggt och trevligt på henne!
    Helst inga.... Bara jeans/shorts utan något under är utan tvekan sexigast. Du kan så väl inte gå så en hel dag antar jag, men när det närmar sig sex så?
    Jag gillar ju också när vi inte är helt nakna, åtminstone inte båda. Han får gärna ha linne/t-shirt och jeans och så bara knäppa upp och ta fram kuken och sätta på mig. Då kan jag i o f s gärna vara helnaken, det blir en skön kontrast. Fungerar också lika bra omvänt.

PS! Framför allt inga strumpor (i betydelsen sockar). SÅ osexigt.
  • Pussan
    Sayuri skrev 2024-02-21 17:19:12 följande:

+1 på alltihopa
    (Armband på killar gillar jag allt mer)
  • Anonym (Uppskattad)

Hm.

I många år har jag varit "klädd" för sex i allt från full burlesk med fjädrar och mask till kedjor och lack men till slut kände jag mig försummad och att min man inte ens kan tända på mig om jag bara är naken. Det gjorde mig mycket ledsen.

Skaffade en älskare och började som man väl gör med fantasifulla underkläder, bara för att upptäcka att han har allra mest lust till mig när jag inte har en tråd på kroppen. Jag har fått komplimanger för delar av mig som aldrig har fått ett omnämnande förut i någon relation.

Slutsats: Män är distinkt olika.

Anonym (Uppskattad) skrev 2024-02-21 21:10:09 följande:

Hm.

I många år har jag varit "klädd" för sex i allt från full burlesk med fjädrar och mask till kedjor och lack men till slut kände jag mig försummad och att min man inte ens kan tända på mig om jag bara är naken. Det gjorde mig mycket ledsen.

Skaffade en älskare och började som man väl gör med fantasifulla underkläder, bara för att upptäcka att han har allra mest lust till mig när jag inte har en tråd på kroppen. Jag har fått komplimanger för delar av mig som aldrig har fått ett omnämnande förut i någon relation.

Slutsats: Män är distinkt olika.

Precis så är det. Män är olika. Kvinnor är olika. Människor är olika. 
    Hurra för den möjligheten vi har att få vara olika. 
    Acceptera varandra som den vill vara, och lev ut på det sätt som du själv vill vara tillsammans med din partner!
Svar på tråden Kläder under akten eller just före