• Anonym (Intresserad)

Kläder under akten eller just före

Hej alla glada skribenter
    Jag undrar bara kort hur vanligt det är att ni kvinnor har sexiga "kläder" på er under akten? Kan var strumpor med höfthållare, stay-ups, högklackat, stövlar eller vad?
    Gärna er ålder också samt yrkeskategori?

Jag kan börja, min hustru sedan 21 år hade dylikt under de första 3-5 åren sedan försvann det. Vi är 45 resp 50 år och är båda universitetsutbildade. Jösses vad man gick igång på högklackat och strumphållare.... (OK nu också - men alltid helnaket)
    Mvh "Klädfantasten"

• Svar på tråden Kläder under akten eller just före
  • Pussan
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2024-02-21 22:49:34 följande:
    Precis så är det. Män är olika. Kvinnor är olika. Människor är olika. 
    Hurra för den möjligheten vi har att få vara olika. 
    Acceptera varandra som den vill vara, och lev ut på det sätt som du själv vill vara tillsammans med din partner!
    Så rätt som det kan vara!
  • Anonym (Borderlina)

Jag trivs bäst helnaken under sex. Gillar min kropp bäst så. Jag har bara sexkläder på/runt högtider, och det är inte traditionella sexkläder utan anpassat för högtid. Häxhatt på påsk, blomsterkrans midsommar, olika halloween (Gillar cosplay/skräckfilm så det blir flera dagar jag klär ut mig till sexig version av något runt det), glitter på Lucia, tomteluva, glitter, presentsnöre på jul.

• Anonym (Engelska)
    Pussan skrev 2024-02-21 16:16:03 följande:
    Jadå, går bra. Slips + kavaj, fint. Men inte boxer!
    Får inte visa utan här Cool haha.
    Men ja
  • Anonym (Engelska)
    Pussan skrev 2024-02-21 18:11:18 följande:
    Helst inga.... Bara jeans/shorts utan något under är utan tvekan sexigast. Du kan så väl inte gå så en hel dag antar jag, men när det närmar sig sex så?
    Jag gillar ju också när vi inte är helt nakna, åtminstone inte båda. Han får gärna ha linne/t-shirt och jeans och så bara knäppa upp och ta fram kuken och sätta på mig. Då kan jag i o f s gärna vara helnaken, det blir en skön kontrast. Fungerar också lika bra omvänt.

PS! Framför allt inga strumpor (i betydelsen sockar). SÅ osexigt.
    Det går faktisk fint med jeans, shorts eller en kavaj UTAN boxer. Gärna i stan, på jobbat ja var som helst. Det härligt och bara tänka på, att det bara att öppna.

Håller med, strumpor är SÅ osexiga. 
  • Anonym (Kattis)
    Pussan skrev 2024-02-20 23:26:34 följande:
    Håller med dig, jag gillar inte att vara helt naken. Känns mycket sexigare med något litet som en minimal eller genomskinlig kjol och/eller top. Och jag knullar nästan aldrig barfota, är lite skofixerad och vill gärna ha klackar/platåer/stövlar...
    På killar gillar jag t ex tajt svart t-shirt eller linne och/eller kavaj, trashy jeans, flip-flops.
    Älskar också skor, och delar ditt intresse. Är så sexigt när man får ta på sig sina stövlar, eller pums vid de erotiska stunderna. Jag skulle gärna se min man i några läckra skor, och då inte manskor utan något kvinnligt. Funderar på antingen  stövlar eller höga kängor. Har du något spännande förslag?
  • Anonym (Man 53 år make)
    Anonym (Kattis) skrev 2024-02-22 08:02:17 följande:
    Älskar också skor, och delar ditt intresse. Är så sexigt när man får ta på sig sina stövlar, eller pums vid de erotiska stunderna. Jag skulle gärna se min man i några läckra skor, och då inte manskor utan något kvinnligt. Funderar på antingen  stövlar eller höga kängor. Har du något spännande förslag?
    Underbart läckert att du gillar att bära stövlar eller pumps vid erotiska stunder. 

Har du tagit upp en diskussion om att du gärna ser din man i feminin outfit? Det finns väldigt många som njuter mycket av det, men också många män som inte alls kan tänka sig nåt sånt. Och också många partners som absolut inte vill att sin partner bär feminin outfit. 

Du verkar vara en vidsynt person som gillar att experimentera vid sex. Kul. Hoppas din partner hoppar på detta. Finns massor av skor även i herrstorlekar att beställa numer!
  • Anonym (Nyfiken)

Har alltid gillat nakenheten väldigt mycket, det känns så mycket mer intimt. Jag vill att han jag är med ska gilla hela mig som jag är och tända på de delarna först. om jag märker att han uppskattar min kropp och ju mer bekväma vi blir med varandra så blir jag mer bekväm med att krydda till det med lite sexiga underkläder och rollspel ibland.
    men först så måste bekräftelsen komma med att han inte kan motstå mig i helt vanliga vardagsunderkläder osv innan jag blir bekväm med att leka de lekarna.

har tidigare känt att den jag varit med behöver rekvisita för att tända på mig och det känns sårande då det är ett tecken på att han inte varit tillräckligt attraherad av mig som jag är. Det ska stressas fram och jag ska ändra mig utan att känna att han investerar i mig och vad jag behöver.

med rätt partner och bekräftelse så hade jag velat upptäcka och prova på många saker, men det tar tid innan man når dit.

• Anonym (Snyggmorsa)

Jag klär aldrig på mig för att ha sex men är jag klädd så stannar ofta en del av underkläderna på, tex bh och stayups. Eller om jag har body så knäpper jag bara upp den

• Anonym (Mysan)

Burkar ha string och en snygg BH före sexet som killen får ta av för jag föredrar att vara naken när vi har sex 

• Sam Ståhl
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-02-22 17:29:43 följande:

Jag klär aldrig på mig för att ha sex men är jag klädd så stannar ofta en del av underkläderna på, tex bh och stayups. Eller om jag har body så knäpper jag bara upp den

Det du beskriver är ju det som är så härligt!

Att få känna, upptäcka och så småningom också sakta klä av är magiskt. Gärna låta en del av kläderna som inte är i vägen få vara kvar precis som du nämner. Det är en trevlig del av förspelet absolut.

Just stayupstrumpor är väl ett helt fantastiskt plagg så till vida att det är billigt, enkelt, lätt tillgängligt och bekvämt samt höjer vilken outfit som helst till att bli så oändligt mycket mer sensuell och laddad. Dessutom - alla ser mycket härligare ut i stayupstrumpor!

Även bodyn har ju den trevliga egenskapen förutom att vara ett plagg som gör att kläderna utanpå sitter snyggare så är den också smickrande för siluetten och kan dessutom ge form och stöd.
    Och så ser det ju väldigt elegant och lockande ut med en body.

Som bonus ovanpå det kan man som du nämner också smidigt knäppa upp om, eller det är väl snarare när, man inte kan hålla dig från att vilja komma åt... Tungan ute
Svar på tråden Kläder under akten eller just före