Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Intresserad)

Kläder under akten eller just före

Hej alla glada skribenter
    Jag undrar bara kort hur vanligt det är att ni kvinnor har sexiga "kläder" på er under akten? Kan var strumpor med höfthållare, stay-ups, högklackat, stövlar eller vad?
    Gärna er ålder också samt yrkeskategori?

Jag kan börja, min hustru sedan 21 år hade dylikt under de första 3-5 åren sedan försvann det. Vi är 45 resp 50 år och är båda universitetsutbildade. Jösses vad man gick igång på högklackat och strumphållare.... (OK nu också - men alltid helnaket)
    Mvh "Klädfantasten"

• Svar på tråden Kläder under akten eller just före
  • Sayuri

Det man inte ser, stimulerar fantasin. Dessutom är många av de lite sexigare plaggen faktiskt väldigt sköna att känna på, just för att det skapar en kontrast mellan exempelvis nylonets strävhet och den varma, smidiga huden under.

Ett par riktigt välsittande stayups och söta små trosor skapar en liten glipa av naken hud  längst uppe vid låret och ljumsken. Den där lilla biten nakenhet kan få min man att bli till sig av åtrå - mycket mer än om jag bara hade haft helt nakna ben.

• Anonym (Annika)
    Sayuri skrev 2024-02-22 19:17:50 följande:

Det man inte ser, stimulerar fantasin. Dessutom är många av de lite sexigare plaggen faktiskt väldigt sköna att känna på, just för att det skapar en kontrast mellan exempelvis nylonets strävhet och den varma, smidiga huden under.

Ett par riktigt välsittande stayups och söta små trosor skapar en liten glipa av naken hud  längst uppe vid låret och ljumsken. Den där lilla biten nakenhet kan få min man att bli till sig av åtrå - mycket mer än om jag bara hade haft helt nakna ben.

Mmm så är det ju... snygga underkläder är lite som en riktigt god olivolja... förhöjer hela upplevelsen och gör det goda ännu godare Hjärta
  • Anonym (Borderlina)
    Sayuri skrev 2024-02-22 19:17:50 följande:

Är det bara jag som tycker de materialen är obehagliga mot huden? vad nu stayups är gjorda av...nej tack. Kan inte ha strumpbyxor heller.
  • Sam Ståhl
    Anonym (Borderlina) skrev 2024-02-22 20:01:00 följande:
    Är det bara jag som tycker de materialen är obehagliga mot huden? vad nu stayups är gjorda av...nej tack. Kan inte ha strumpbyxor heller.
    Stayupstrumpor och tunna strumpbyxor är gjorda av samma material, en syntetfiber blandning. Ofta kallas de nylonstrumpor villket ofta är ett dominerande inslag i vad den elastiska tråden som strumpan är stickad av. Ofta ingår också elastan eller spandex (samma syntetfiber mm en olika namn) för att få passformen att bli bättre.

Syntetfibrer i den här formen ger en väldigt speciell känsla att ha mot huden. Många tycker det är en behaglig hal glatt och sval lite frasig känsla mot huden att bära eller ta i. Väldigt vanligt är att man tycker det upplevs sensuellt taktilt samt visuellt tilltalande med den skira och diskreta men samtidigt förskönande diffusa mot huden som skapar en tilltalande effekt.

Men det finns även de som precis som du tycker att det är en känsla som till och med kan upplevas som obehaglig.
    Gammalt tillbaka gjordes tunna strumpor av silke vilket torde innebära en helt annan känsla men dessa går inte att finna idag och går inte heller att göra med samma passform och visuella effekter som moderna tunna strumpor.

I strumpor som är semiopaque och framförallt full opaque används inte sällan inblandning av andra syntetfibrer som så kallad microfiber och liknande. Jag är övertygad om att den känslan skulle du uppleva annorlunda.
  • Pussan
    Anonym (Engelska) skrev 2024-02-22 05:09:41 följande:
    Det går faktisk fint med jeans, shorts eller en kavaj UTAN boxer. Gärna i stan, på jobbat ja var som helst. Det härligt och bara tänka på, att det bara att öppna.

Håller med, strumpor är SÅ osexiga. 
    Absolut går det bra ute på stan eller liknande, härligt att veta (och emellanåt känna) att det finns inget under de där jeansen... 
  • Pussan
    Anonym (Kattis) skrev 2024-02-22 08:02:17 följande:
    Älskar också skor, och delar ditt intresse. Är så sexigt när man får ta på sig sina stövlar, eller pums vid de erotiska stunderna. Jag skulle gärna se min man i några läckra skor, och då inte manskor utan något kvinnligt. Funderar på antingen  stövlar eller höga kängor. Har du något spännande förslag?
    Nej, en man i kvinnliga skor är inte min cup of tea. Men visst, han får gärna ha någon typ av boots, gärna cowboy style, eller (tvärt emot vad du tycker) riktig manliga grova kängor. Eller flipflops. 
  • Pussan
    Anonym (Engelska) skrev 2024-02-22 05:03:10 följande:
    Får inte visa utan här Cool haha.
    Men ja
    Nej det går ju inte Flört
  • Anonym (Engelska)
    Pussan skrev 2024-02-22 22:40:15 följande:
    Nej, en man i kvinnliga skor är inte min cup of tea. Men visst, han får gärna ha någon typ av boots, gärna cowboy style, eller (tvärt emot vad du tycker) riktig manliga grova kängor. Eller flipflops. 

Som det här Cool

• Anonym (Kattis)
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2024-02-22 11:04:35 följande:
    Underbart läckert att du gillar att bära stövlar eller pumps vid erotiska stunder. 

Har du tagit upp en diskussion om att du gärna ser din man i feminin outfit? Det finns väldigt många som njuter mycket av det, men också många män som inte alls kan tänka sig nåt sånt. Och också många partners som absolut inte vill att sin partner bär feminin outfit. 

Du verkar vara en vidsynt person som gillar att experimentera vid sex. Kul. Hoppas din partner hoppar på detta. Finns massor av skor även i herrstorlekar att beställa numer!
    Faktiskt, det är något som vi pratar om. Att få ha sex med min man i feminin stil. Tänk nyrakade ben,  stayups i skin och ett par sexig skor. På Asos.com finns det mycket snygga skor i herrstorlek, rekommenderar. Att få avsluta med att jag peggar han med en strap on runt min midja. 
  • Anonym (Annika)
    Anonym (Kattis) skrev 2024-02-23 08:18:15 följande:
    Faktiskt, det är något som vi pratar om. Att få ha sex med min man i feminin stil. Tänk nyrakade ben,  stayups i skin och ett par sexig skor. På Asos.com finns det mycket snygga skor i herrstorlek, rekommenderar. Att få avsluta med att jag peggar han med en strap on runt min midja. 
    Så härligt!!! +1 Solig
  • Anonym (Man 53 år make)
    Hoppas det blir bra och att ni kan njuta av det! Finns jättemånga män som gärna bär sensuella utmanande feminina kläder och skor.

Berätta gärna hur det gick för er när ni testat.

Lycka till!
  • Sam Ståhl
    Anonym (Annika) skrev 2024-02-23 08:56:52 följande:
    Så härligt!!! +1 Solig
    Härligt att ni finns ni som gillar att tänka lite utanför boxen och tänja gränser. 
    Det berikar att vara vidsynt.

/ Sam
  • Anonym (Annika)
    Sam Ståhl skrev 2024-02-23 10:35:45 följande:
    Härligt att ni finns ni som gillar att tänka lite utanför boxen och tänja gränser. 
    Det berikar att vara vidsynt.

/ Sam
    Livet är för kort för tråkigt fantasilöst sex! Tungan ute
  • Sam Ståhl
    Anonym (Annika) skrev 2024-02-23 10:37:57 följande:
    Livet är för kort för tråkigt fantasilöst sex! Tungan ute
    Du verkar vara en livsbejakande person. 
    Det blir ju så mycket roligare då!

/ Sam

• Anonym (Annika)
    Sam Ståhl skrev 2024-02-23 10:48:25 följande:
    Du verkar vara en livsbejakande person. 
    Det blir ju så mycket roligare då!

/ Sam
    Håller med dig till 100.. det blir MYCKET roligare då!

Läcker bild - du är en fin förebild här Hjärta
  • Pussan
    Anonym (Engelska) skrev 2024-02-22 23:02:35 följande:
    Som det här Cool
    Du har fantastiskt bra smak Engelska! Solig
    Ja precis så, vit skjorta, jeans, boots, så snyggt!
  • Pussan
    Håller tummarna då att det blir riktigt bra! Så härligt att få leva ut sina fantasier med en partner som är på samma våglängd. 
  • Anonym (Engelska)
    Pussan skrev 2024-02-23 23:02:45 följande:
    Du har fantastiskt bra smak Engelska! Solig
    Ja precis så, vit skjorta, jeans, boots, så snyggt!
    Stort tack, Pussan Hjärta
Svar på tråden Kläder under akten eller just före