• cage1981

Dags att skaffa barn nr 2 - en tråd för oss i Uppsala/Knivsta

Det här är en tråd för oss i Uppsala/Knivsta (med omnejd) som nu, med början 2014, är redo för att försöka skaffa barn nr 2! Här kan vi ventilera alla tankar under tiden till vi på nytt får det efterlängtade plusset!

Välkommen! :)

♥ ♥ Vår älskade dotter - född 7/7-2012 ♥ ♥
  • Svar på tråden Dags att skaffa barn nr 2 - en tråd för oss i Uppsala/Knivsta
  • saranen
    Tallbarr12 skrev 2015-09-06 22:28:30 följande:
    Vul 15/9 och bm 13/10, bm hade väldigt ont om tider på morgon och sen em. Så vul i v 8 och bm i v12.
    Stort lycka till idag!
  • Tallbarr12
    saranen skrev 2015-09-15 11:49:31 följande:
    Stort lycka till idag!
    Tack! Har varit så mycket med att komma iordning i huset och började nytt jobb igår så har inte ens hunnit oroa mig för det
  • Tallbarr12

Fick se ett litet litet pyre med tickande hjärta, ryggrad, ben- och armanlag, gulesäck och bra längd för vecka 8 idag! Nu vågar jag äntligen tro på att det ska bli en bebis av den här graviditeten!

• cage1981
    Tallbarr12 skrev 2015-09-15 17:52:12 följande:

Fick se ett litet litet pyre med tickande hjärta, ryggrad, ben- och armanlag, gulesäck och bra längd för vecka 8 idag! Nu vågar jag äntligen tro på att det ska bli en bebis av den här graviditeten!

Härligt! Vad skönt! <3
  • saranen

Underbart!!!
  • Sannatakpanna

Grattis!
  • Tallbarr12

Tack allihop! <3 firade med första spyan idag :-/

Hur går det för er cage och sannatakpanna? Och för er, saranen?

• saranen
    Tallbarr12 skrev 2015-09-16 06:36:47 följande:

Tack allihop! <3 firade med första spyan idag :-/

Hur går det för er cage och sannatakpanna? Och för er, saranen?

Vi har det bra!!!!! Det enda knas vi har är att Milio verkligen avskyr att bajsa. Han bli hysterisk o skriker så hjärtskärande. Vi trodde det skulle gå över men får ta upp det på bvc nästa vecka igen. För han låter ju bli o bajsa eftersom han avskyr det så blir allt en ond cirkel.
    Men annars är allt kanon!!!!!
  • cage1981
    Tallbarr12 skrev 2015-09-16 06:36:47 följande:
    Tack allihop! <3 firade med första spyan idag :-/ Hur går det för er cage och sannatakpanna? Och för er, saranen?
    Hoppsan..! Hoppas det inte håller i sig hela dagarna och att du hittar något bra sätt att slippa spy.. Mådde du så med sonen också?

Jo då, ekorrhjulet fortsätter - väntar in äl inom några dagar.
    ♥ ♥ Vår älskade dotter - född 7/7-2012 ♥ ♥
  • Tallbarr12
    cage1981 skrev 2015-09-16 08:42:54 följande:
    Hoppsan..! Hoppas det inte håller i sig hela dagarna och att du hittar något bra sätt att slippa spy.. Mådde du så med sonen också?

Jo då, ekorrhjulet fortsätter - väntar in äl inom några dagar.
    ? ? Vår älskade dotter - född 7/7-2012 ? ?
    Jag käkade postafen några veckor med sonen, men får inte äta det när jag bilpendlar, så blir mat konstant istället Men illamåendet släppte fortare idag, kan nog bero på att jag kräktes faktiskt... Det blev bättre efter v12 förra gången, men jag kräktes av tandborstningen framtill v20 ungefär, det slipper jag gärna!

Håller tummarna för en superäl och 9 månader lutealfas!
Svar på tråden Dags att skaffa barn nr 2 - en tråd för oss i Uppsala/Knivsta