• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Bulanoch Smulan78

Ciconiidae -jag tycker mig se ett streck! Grattis!! Vilket test?

Själv är jag på bim +3. Haft körig och gasig mage i 2 veckor, ömma bröst och senaste 3 dagarna mycket typiska menssmärtorosv. Ingen mens och inget plus:/ testade senast imorses. Hade oregelbunden mens för första gången förra månaden så förmodligen dyker väl mensen upp i veckan:/

• Det vackraste
    Ciconiidae skrev 2014-09-02 06:45:11 följande:

Hej, testet från imorse. Ser ett svagt streck. Ser ni något, spök?

Grattis till plus!
  • joss82

Hej, testet från imorse. Ser ett svagt streck. Ser ni något, spök?

grattis!
  • joss82

Nu är jag lite irriterad. Köpte RFSU äl-tester på Coop i fredags eftersom jag inte hunnit få hem de jag beställt från apotea. Tyckte att de verkade suga upp vätskan dåligt och hade väldigt tunna streck. I morse, efter att ha använt dem i fyra dagar, såg jag att de hade gått ut för 5 månader sen! Tror ju kanske inte att det spelat jättestor roll men ändå... Någon som varit med om utgångna test? Hur funkade de? Undrar om det skulle kunna vara därför jag inte lyckats få positivt test den här månaden?

• Bebben84

Hej, testet från imorse. Ser ett svagt streck. Ser ni något, spök? phpMQD4xG84253.jpg

Grattis!! :)
  • Bebben84

Hej, testet från imorse. Ser ett svagt streck. Ser ni något, spök? phpMQD4xG84253.jpg

Minns nu att du har varit och inseminerat ensam! Blir lite extra glad då för detta plus!!! STORT grattis!!!
  • Ciconiidae

Ååh, tack alla! Jag är snudden på att börja gråta. Jag hoppas den stannar inne, är på BIM-4. Bulanoch smulan: det är testlagrets.

• Ciconiidae

Tack! Ja, det ska bli otroligt skönt om det håller sig och jag slipper resa till Danmark med kort varsel nästa månad. :)

Bebben84 skrev 2014-09-02 07:57:24 följande:

Minns nu att du har varit och inseminerat ensam! Blir lite extra glad då för detta plus!!! STORT grattis!!!

• VioloLaviose

Om jag Ser två streck trots kraftigt solljus på skärmen så är det positivt :) ;) grattis !!!!
  • Bebben84
    Ciconiidae skrev 2014-09-02 08:03:54 följande:

Tack! Ja, det ska bli otroligt skönt om det håller sig och jag slipper resa till Danmark med kort varsel nästa månad. :)

Håller alla tummar och tår för dig! Ditt plus gjorde mig lite extra glad då man vet om din situation :)
Svar på tråden BIM September 2014