BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Bebben84: hade varit kul å följas även denna gången... Fick en dotter i maj 13, då fick även tahira en son till om du minns henne?
Alltså detta är vårt första barn som vi planerar in. Att gkyrkvaktmästare a in bim, räkna dagar osv, är helt nytt. Och jobbigt. Dagarna går ju sååååå sakta och då har jag ändå fyra små att ta hand om . Hahaha :)
Jobbar ni alla? Jag studerar och jobbar som Tim.vik på ett ställe som är så himla bra att ingen sjukanmäler sig hahah. Synd för mig dock :p
Varning för känsligt inlägg.
Hur har era flytningar varit efter ÄL? Mina är genomskinliga kring ÄL och sedan brukar de avta nästan helt fram till mens. Nu har jag märkt riktigt vita flytningar. Nästan som mjölk/vispgrädde. (?!?!?!)
Jag undrar också kring ÄL-flytningar! Den här månaden (och andra också kanske) har jag först haft ett par dagar med nästan helt genomskinliga flytningar som verkligen ser ut och känns precis som rå äggvita. Men sen går den över till att bli vitaktig men fortfarande seg i konsistensen och man kan dra ut broar och så. Någon som vet? Är det också ÄL-flytningar?
Hej!
Är gärna med här! Bim 10/9. Hoppas och längtar! !
28år - slutat räkna försöken... första barnet!