BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Men grattis! :D
Hej, testet från imorse. Ser ett svagt streck. Ser ni något, spök?
Jag köpte 2 år gamla på Ica förra månaden. Jag märkte det efter första testet och returnerade dem dagen efter. Ville egentligen bara ha digital, men min resväska följde inte med mig med alla äl-tester från senestern så fick panik på kvällen och köpte RFSU. Tråkigt om det är vanligt att de säljer gamla. Jag skulle inte lita på ett gammalt test, men jag betalar ju stora pengar på insemineringen också.
Nu är jag lite irriterad. Köpte RFSU äl-tester på Coop i fredags eftersom jag inte hunnit få hem de jag beställt från apotea. Tyckte att de verkade suga upp vätskan dåligt och hade väldigt tunna streck. I morse, efter att ha använt dem i fyra dagar, såg jag att de hade gått ut för 5 månader sen! Tror ju kanske inte att det spelat jättestor roll men ändå... Någon som varit med om utgångna test? Hur funkade de? Undrar om det skulle kunna vara därför jag inte lyckats få positivt test den här månaden?
Nä men vafan!! Har hört om andra som också köpt deras test och utgångsdatumet är passerat sedan länge...quote=73913689][quote-nick]joss82 skrev 2014-09-02 07:54:04 följande:[/quote-nick]Nu är jag lite irriterad. Köpte RFSU äl-tester på Coop i fredags eftersom jag inte hunnit få hem de jag beställt från apotea. Tyckte att de verkade suga upp vätskan dåligt och hade väldigt tunna streck. I morse, efter att ha använt dem i fyra dagar, såg jag att de hade gått ut för 5 månader sen! Tror ju kanske inte att det spelat jättestor roll men ändå... Någon som varit med om utgångna test? Hur funkade de? Undrar om det skulle kunna vara därför jag inte lyckats få positivt test den här månaden?[/quote]
Då kom mensen idag som förväntat. Flyttar min BIM till 30/9. Den som sitter vid dator får gärna ändra.
Kram, lycka till till oss i slutet på månaden :)
Då kom mensen idag som förväntat. Flyttar min BIM till 30/9. Den som sitter vid dator får gärna ändra.
Då har tempen bekräftat att äl skedde i lördags. Så äl +3 idag och BIM 13/9. Om någon vill får ni ändra mig i listan, men annars är det inte hela världen om jag står kvar på 14/9
Hej, testet från imorse. Ser ett svagt streck. Ser ni något, spök?
BIM 

Hade en väldigt påtaglig mensvärk igår och finnar som ploppat upp i ansiktet idag så mensen kommer väl när som helst. 
Upp med hakan tjejen.. Kommer mensen så kommer en till chans om bara nån vecka. Men jag håller tummarna för att mensen håller sig borta.
Hade en väldigt påtaglig mensvärk igår och finnar som ploppat upp i ansiktet idag så mensen kommer väl när som helst.