• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-11 19:18:36 följande:
    :*

Har mått för jävligt rent ut sagt mellan vecka 7-20 typ så jag är beredd haha :)

Nu har jag kollat tre gånger på din bild och ja. Där är något där. När har du bim? (Har inte listan framför mig, skriver på mobilen)
    Oh, ja då är det bra att du passar på att njuta nu då! :)
    Åh, blev helt tårögd av dina ord, jag håller tummarna så hårt för att det ska finnas något på testen imorgon också! Har bim på måndag :)
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-10-11 19:47:54 följande:
    Oh, ja då är det bra att du passar på att njuta nu då! :)
    Åh, blev helt tårögd av dina ord, jag håller tummarna så hårt för att det ska finnas något på testen imorgon också! Har bim på måndag :)
    Jag kommer checka Luren direkt imorgonbitti! Har en bra känsla för dig! :)

<3
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-11 20:45:37 följande:
    Jag kommer checka Luren direkt imorgonbitti! Har en bra känsla för dig! :)

<3
    Hoppas, hoppas, hoppas att det blir positivt imorgon då! :) Åh tack, jag hoppas din känsla stämmer! <3
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-11 20:51:05 följande:

Men usch vad illa det lät. Hoppas du förstår hur jag menar :(

Haha, jag förstår dig :D
  • Pyret 85

Nu har den långa väntan på BIM återigen börjat. Hoppas tiden går snabbt!

• Pyret 85

Åh jag hade en sån fin dröm. Drömde att sambon köpte en massa saker till bebisen. I drömmen sa jag till honom att jag är ju inte ens gravid ännu. Nä sa han men det kommer. Lyckades också i drömmen att övertala honom att vi skulle ta en tur till gekås i ullared och inhandla alla bebissaker. Men det där händer nog inte i verkligheten. Till gekås får jag åka själv.

• Pyret 85

förresten så sjönk min temp med 0,2 grader. från 36.6 igår till 36.4. betyder det att jag inte haft ÄL? för den ska väl hålla sig på samma nivå i minst 3 dagar? eller har jag fel?

• Zora
    Pyret 85 skrev 2014-10-12 08:33:47 följande:

förresten så sjönk min temp med 0,2 grader. från 36.6 igår till 36.4. betyder det att jag inte haft ÄL? för den ska väl hålla sig på samma nivå i minst 3 dagar? eller har jag fel?

Tempen ska hålla sig på en högre nivå än innan äl i minst 3 dagar, men det behöver inte vara samma nivå utan kan variera lite. Har du en kurva du kan lägga in så ser man lättare?
Svar på tråden BIM September 2014