• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • mrshellstrom

Vad synd att det är så tråkig stämning hos vissa. :/

Jag blir tydligen gravid väldigt lätt men får istället missfall väldigt lätt också. Inte är det väl någon här som tycker det är bra eller rätt åt mig bara för att jag lyckades bli gravid snabbt?

Vi borde istället låta alla ha sina åsikter, tycka det är jobbigt (men samtidigt glädjas åt andra) när vissa lyckas direkt och svära över att det tar evigheter för andra. Man behöver inte gnugga det i ansiktet på varandra, men ändå våga vara glad och tacksam.

Jag håller tummarna stenhårt för alla här inne, och även för min egen graviditet, att allt ska gå vägen snarast möjligast!

Tycker för övrigt att många av er här inne är helt underbara, fantastiska och så otroligt starka! Massa med extra kärlek till er! <3

• TigerEmmlis

Men visst hade det varit kanon att kunna berätta på julafton. Vi ska fira med min familj iår och då jag har många syskon blir vi totalt 27st!!! ????

Åh så spännande!! Kan i te tiden flyga fram i ca 10 dagar nu!!!

Kanske kan bli en fin present nästa år då!! Min bror fyller den 3 juli! Vi kanske får på hans födelsedag!

Nostalgity skrev 2014-10-10 10:13:45 följande:

Jag låg igår å tänkte att är jag gravid nu, så är jag i vecka 12-13 nånting på julafton och tänker då ge alla en julklapp hela familjen firar alltid julafton ihop.. Med alla barn å resp så är vi 22 st haha. Jag har plussat på bim-4 tidigare...så jag väntar till den 18 dessutom, lyckas det denna gång så är BF dagen efter min födelsedag hehe (BF 2a juli).

*Nova 10-11-12* *Wilma 13-04-14* *Änglabarn 2014-08-15*
  • Nostalgity

Hehe ja, jag har 6 st syskon..men två av dom har ibte fått barn än och alla har inte resp så jag fasar för hur många vi blir om några år ja ca tio dagar hade varit kanon! 8 dagsr för mig hehe. Ja, jag fyllde ju 25 i somras och fick då en Sony z1 av karln i present..så denna gång kan han väl ge mig en bebis haha

TigerEmmlis skrev 2014-10-10 13:36:46 följande:

Men visst hade det varit kanon att kunna berätta på julafton. Vi ska fira med min familj iår och då jag har många syskon blir vi totalt 27st!!! ????

Åh så spännande!! Kan i te tiden flyga fram i ca 10 dagar nu!!!

Kanske kan bli en fin present nästa år då!! Min bror fyller den 3 juli! Vi kanske får på hans födelsedag!

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Milie

Det handlar inte om att tycka något om personer som blir gravida fort. Varför ska man ha så bråttom med att anta det värsta och börja snacka om att det är rätt åt en med missfall? Varför ens skriva de orden?

Det handlar om att det inte är så roligt då någon som blir gravid fort sitter och ojar sig över hur hemskt det nog är för dem det tar tid för.

• sanara88

Nej hoppas att det blir ett plus imorgon bitti :)

Tänkte även ta ett test ikväll ;)

NILE90 skrev 2014-10-10 11:33:22 följande:

Ge inte upp hoppet än :) 

• TigerEmmlis

Ja då kan det bli många!!!

Ha ha, ja det minsta han kan ge dig är väl en bebis!! ;)

Jag fyller den 28 juli så hoppas på en bäbis innan dess!

Åh vad man leker med tanken! Hoppas det kan få ta sig!

Nostalgity skrev 2014-10-10 14:01:46 följande:

Hehe ja, jag har 6 st syskon..men två av dom har ibte fått barn än och alla har inte resp så jag fasar för hur många vi blir om några år ja ca tio dagar hade varit kanon! 8 dagsr för mig hehe. Ja, jag fyllde ju 25 i somras och fick då en Sony z1 av karln i present..så denna gång kan han väl ge mig en bebis haha

*Nova 10-11-12* *Wilma 13-04-14* *Änglabarn 2014-08-15*
  • Pyret 85
    mrshellstrom skrev 2014-10-10 12:41:35 följande:

Härligt Pyret, nu jäklar säger vi! :)

Ja nu jäklar!

Hur går det för dig? vilken vecka nu?
  • Pyret 85

oj oj oj vilka kraftiga ÄL-flytningar jag har denna gång. helt galet. Hoppas det hjälper mig så det blir plus denna månaden!!

• Nostalgity

Ja, jag menar de..en bebis är väl inte så mycket begärt

Ja..jag hoppas vi alla får en bebis i magarna snart! Jag har kännt någon konstig känsla sen äl..ibland liksom ryser/kittlas det till bak i ryggen..de går liksom från ljumsken å dit haha. Samt känner jag mig lite mörbultad i tjejområdet.

TigerEmmlis skrev 2014-10-10 17:56:37 följande:

Ja då kan det bli många!!!

Ha ha, ja det minsta han kan ge dig är väl en bebis!! ;)

Jag fyller den 28 juli så hoppas på en bäbis innan dess!

Åh vad man leker med tanken! Hoppas det kan få ta sig!

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Lizzie09

Har BIM på måndag, men tänkte eventuellt testa imorgon. Är väldigt svullen om nedre delen av magen, har plötligt fått fet hy, har väldigt ömma och svullna bröst, är känslosam och mår riktigt illa av lukten av matos.. Snart får man reda på om det är mensen som orsakar allt detta eller om det kan bero på någonting annat! :)

Svar på tråden BIM September 2014