• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Nostalgity

Har varit inne här flera gånger nu under morgonen. Vart är lizzie s gravtest från morgonen?

F.ö har jag fått lotionaktiga lite rinnigt sekret.

Meeen... Sex dagar kvar tills ett test!

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Zora

[quote=74152959][quote-nick]Pyret 85 skrev 2014-10-12 08:51:54 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser inte din kurva utan får fram min? Vad konstigt?

• Lizzie09

Vad gulliga ni är allihop! :)

Dagens test gick väl inte så jättebra tyvärr, svävar fortfarande i ovisshet. Fick "ej gravid" på det digitala, men tycker mig ändå se ett tunt streck på stickan jag testade med samtidigt.. Men man borde väl gå efter det digitala? Får annars se om mensen kommer imorgon eller inte.. Kram!

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-10-12 08:27:07 följande:

Åh jag hade en sån fin dröm. Drömde att sambon köpte en massa saker till bebisen. I drömmen sa jag till honom att jag är ju inte ens gravid ännu. Nä sa han men det kommer. Lyckades också i drömmen att övertala honom att vi skulle ta en tur till gekås i ullared och inhandla alla bebissaker. Men det där händer nog inte i verkligheten. Till gekås får jag åka själv.

Vad fint, hoppas det är en dröm som blir sann! :)
  • carolinheiner
    Lizzie09 skrev 2014-10-12 09:53:13 följande:

Dagens test gick väl inte så jättebra tyvärr, svävar fortfarande i ovisshet. Fick "ej gravid" på det digitala, men tycker mig ändå se ett tunt streck på stickan jag testade med samtidigt.. Men man borde väl gå efter det digitala? Får annars se om mensen kommer imorgon eller inte.. Kram!

De ena testet är kanske känsligare än de andra?
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-10-12 09:53:13 följande:

Men alltså digitala brukar vara tramsiga med att visa. Om det är supersvagt på vanlig sticka så är det inget ovanligt att digitalt visar ej gravid. Posta bild på den vanliga Stickan !!
  • Lizzie09
    carolinheiner skrev 2014-10-12 10:26:24 följande:
    De ena testet är kanske känsligare än de andra?
    Kanske, men vågar nog inte hoppas på det utan ställer in mig på att mensen kommer :/
Svar på tråden BIM September 2014