BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Har varit inne här flera gånger nu under morgonen. Vart är lizzie s gravtest från morgonen?
F.ö har jag fått lotionaktiga lite rinnigt sekret.
Meeen... Sex dagar kvar tills ett test!
@Lizzie09 Hur gick det? =) <3
[quote=74152959][quote-nick]Pyret 85 skrev 2014-10-12 08:51:54 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag ser inte din kurva utan får fram min? Vad konstigt?
Vad gulliga ni är allihop! :)
Dagens test gick väl inte så jättebra tyvärr, svävar fortfarande i ovisshet. Fick "ej gravid" på det digitala, men tycker mig ändå se ett tunt streck på stickan jag testade med samtidigt.. Men man borde väl gå efter det digitala? Får annars se om mensen kommer imorgon eller inte.. Kram!
Åh jag hade en sån fin dröm. Drömde att sambon köpte en massa saker till bebisen. I drömmen sa jag till honom att jag är ju inte ens gravid ännu. Nä sa han men det kommer. Lyckades också i drömmen att övertala honom att vi skulle ta en tur till gekås i ullared och inhandla alla bebissaker. Men det där händer nog inte i verkligheten. Till gekås får jag åka själv.
Lägger in den från mobilen istället då. 
Dagens test gick väl inte så jättebra tyvärr, svävar fortfarande i ovisshet. Fick "ej gravid" på det digitala, men tycker mig ändå se ett tunt streck på stickan jag testade med samtidigt.. Men man borde väl gå efter det digitala? Får annars se om mensen kommer imorgon eller inte.. Kram!