• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-12 10:42:14 följande:
    Men alltså digitala brukar vara tramsiga med att visa. Om det är supersvagt på vanlig sticka så är det inget ovanligt att digitalt visar ej gravid. Posta bild på den vanliga Stickan !!
    Jaså. Vet dock inte om jag vågar hoppas igen, så är inställd på att mensen kommer. Men har den inte kommit imorgon eller på tisdag så kanske jag testar igen. Var rätt snabb med att kasta testen idag, hehe, så tog inga bilder på det idag
  • Zora
    Pyret 85 skrev 2014-10-12 10:13:08 följande:

Lägger in den från mobilen istället då. php99MtIe88716.jpg

Nu ser jag. Jag tror det är för tidigt för att se när din Äl var. Men jag gissar att den var någon gång fre-sön. Tittar jag nu ser det ut som fredag var Äl och i såfall kommer FF troligen sätta ut krysset för äl imorgon alt i övermorgon. Men Äl skulle kunna skett även igår eller idag. Behövs flera tempar för att kunna säga mer säkert.
  • Pyret 85
    Zora skrev 2014-10-12 11:49:46 följande:
    Nu ser jag. Jag tror det är för tidigt för att se när din Äl var. Men jag gissar att den var någon gång fre-sön. Tittar jag nu ser det ut som fredag var Äl och i såfall kommer FF troligen sätta ut krysset för äl imorgon alt i övermorgon. Men Äl skulle kunna skett även igår eller idag. Behövs flera tempar för att kunna säga mer säkert.
    Tack för svaret. Ja vi får väl se helt enkelt om några dagar.
  • NILE90

Det är ju typiskt att den enda dan som jag inte tagit tempen så får jag ett näst intill positivt ÄL-test, 4 dagar innan jag räknat med det. Är nog Apiforcen som haft lite verkan :) räknar med positivt ÄL-test i morgon och ÄL på tisdag redan :)

• Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-12 19:27:26 följande:

Det är ju typiskt att den enda dan som jag inte tagit tempen så får jag ett näst intill positivt ÄL-test, 4 dagar innan jag räknat med det. Är nog Apiforcen som haft lite verkan :) räknar med positivt ÄL-test i morgon och ÄL på tisdag redan :)

heja heja!
  • EmmaK1
    Gummsan skrev 2014-10-12 21:02:05 följande:

Äl+7... Känner nada...

Du har ju 1 vecka kvar innan mensen är sen så fortfarande kan allt hända ;)
  • Pyret 85

FF räknade ut att äl var i fredags och det stämmer med alla symptom. Äl+3 idag alltså.

• Lizzie09

BIM idag men ingen mens än så länge. Hade tänkt testa mig idag också, men jag hade tydligen gjort slut på mina tester, trodde jag skulle ha en kvar. Tycker att jag har flera symtom, men det skulle ju också kunna vara tecken på att mensen är på G. Men det blir till att vänta och se :)

• VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-10-13 10:11:56 följande:
    BIM idag men ingen mens än så länge. Hade tänkt testa mig idag också, men jag hade tydligen gjort slut på mina tester, trodde jag skulle ha en kvar. Tycker att jag har flera symtom, men det skulle ju också kunna vara tecken på att mensen är på G. Men det blir till att vänta och se :)
    :) Har du beställt nya test? 
Svar på tråden BIM September 2014