BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Bim mellan idag och lördag. Känner inget spec så jag antar att mensen dyker upp. Tar aldrig några grav tester. Varje gång det känns som det rinner te så tror jag det är mensen, men det är vitaktiga flytningar haha
Håller mina tummar för er alla här inne. Lycka till i helgen Zora, hoppas extra mycket för dig nu. Har en bra känsla för dig denna gång.
<3
Håller tummarna för dig också! Hur går det för dig nu SecretlyMe?
Fick veta idag att en vän till mig är gravid. Är Jätteglad för hennes skull, det är jag verkligen. Men det känns tungt eftersom vi slutade med våra preventivmedel precis samtidigt och pratade mycket om detta och om hur kul det skulle vara om vi blev gravida samtidigt. Jag vill ju också.. :(
Fick veta idag att en vän till mig är gravid. Är Jätteglad för hennes skull, det är jag verkligen. Men det känns tungt eftersom vi slutade med våra preventivmedel precis samtidigt och pratade mycket om detta och om hur kul det skulle vara om vi blev gravida samtidigt. Jag vill ju också.. :(
Några tapp-experter här?
Jag har aldrig tidigare lyckats känna på min tapp men igår lyckades jag för första gången. Tror jag iaf.. haha det är liksom en bula som jag kan känna runt. igår kunde jag inte hitta någon öppning alls men idag efter mkt kännande så kan jag ana en väldigt smal skåra. Antar att tappen är stängd. Den är också ganska hård, kan jämnföras med nästippen. Är detta tappen jag känner? Hur vet jag om den är lågt eller högt placerad?