• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • tillklaras

Jag var på äggledarspolning idag, och allt såg bra ut. Men, läkarna hittade en tråd i livmodern som troligtvis blivit kvar sedan akutkejsarsnittet i dec förra året:/ Så de måste operera ut den, och det är förklaringar till att vi inte blivit gravida än.

Jag måste därför pausa bebisverkstaden i några månader.. Stort lycka till alla!!

• Pyret 85
    tillklaras skrev 2014-12-11 16:32:59 följande:

Jag var på äggledarspolning idag, och allt såg bra ut. Men, läkarna hittade en tråd i livmodern som troligtvis blivit kvar sedan akutkejsarsnittet i dec förra året:/ Så de måste operera ut den, och det är förklaringar till att vi inte blivit gravida än.

Jag måste därför pausa bebisverkstaden i några månader.. Stort lycka till alla!!

Åh så trist men skönt samtidigt att ha fått en förklaring. Lycka till!
  • Pyret 85
    Zora skrev 2014-12-11 13:01:47 följande:
    Febrig känner jag mig också och jag fryser mycket på kvällarna. Minns att det var samma sak i början när jag väntade dottern. Kanske nåt på G för dig?
    Tja vi får väl se. Nu på em känner jag mig som vanligt. Bara ömma bröstvårtor. BIM+7 idag.
  • Pyret 85
    Pyret 85 skrev 2014-12-11 16:55:24 följande:
    Tja vi får väl se. Nu på em känner jag mig som vanligt. Bara ömma bröstvårtor. BIM+7 idag.
    Menade såklart ÄL+7 idag...
  • SecretlyMe
    tillklaras skrev 2014-12-11 16:32:59 följande:

Vad skönt att spolningen gick bra! Vilken tur att problemet inte var värre. Hoppas op går bra och lycka till <3
  • Lizzie09

Är förmodligen runt BIM -4 nu och eventuella symtom är mycket flytningar, ömma bröst, vågor av illamående på morgonen, väldigt lättirriterad och måste gå och kissa jämt. Hoppas på att det tyder på graviditet och inte pms! ;)

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-12-11 18:21:34 följande:

Är förmodligen runt BIM -4 nu och eventuella symtom är mycket flytningar, ömma bröst, vågor av illamående på morgonen, väldigt lättirriterad och måste gå och kissa jämt. Hoppas på att det tyder på graviditet och inte pms! ;)

Ska du inte testa snart?
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-12-11 18:32:37 följande:
    Ska du inte testa snart?
    Vågar knappt efter vad som hänt tidigare gånger.. Är ju inte helt säker på att det är 4 dagar kvar till BIM heller, men får se om jag kanske vågar mig på ett test imorgon :)
Svar på tråden BIM September 2014