BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Några tapp-experter här?
Jag har aldrig tidigare lyckats känna på min tapp men igår lyckades jag för första gången. Tror jag iaf.. haha det är liksom en bula som jag kan känna runt. igår kunde jag inte hitta någon öppning alls men idag efter mkt kännande så kan jag ana en väldigt smal skåra. Antar att tappen är stängd. Den är också ganska hård, kan jämnföras med nästippen. Är detta tappen jag känner? Hur vet jag om den är lågt eller högt placerad?
Några tapp-experter här? Jag har aldrig tidigare lyckats känna på min tapp men igår lyckades jag för första gången. Tror jag iaf.. haha det är liksom en bula som jag kan känna runt. igår kunde jag inte hitta någon öppning alls men idag efter mkt kännande så kan jag ana en väldigt smal skåra. Antar att tappen är stängd. Den är också ganska hård, kan jämnföras med nästippen. Är detta tappen jag känner? Hur vet jag om den är lågt eller högt placerad?
Hehe har tagit mig ett grav test, men kan inte ladda upp från mobilen? Vad behöver jag göra för att det ska funka?
Hehe har tagit mig ett grav test, men kan inte ladda upp från mobilen? Vad behöver jag göra för att det ska funka?
Okej då hänger jag med Nu vet jag ju inte om den är låg eller hög eftersom jag aldrig känt den tidigare. Ja den är ju definitivt inte så mjuk som läpparna den är som nästippen och stängd om jag tolkar den rätt. Så jag tror fortfarande att ÄL har varit, fast FF inte vill sätta ut det. Tempen ökade till 36.7 idag och den brukar inte vara så hög innan ÄL.