• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Gott nytt år fina ni. <3 Hoppas vi får fler positiva besked 2015.

Tempen högre fortfarande, bim imorgon eller senast torsdag. Denna hemska väntan :)

• eagle87

Hmm kände nyss på min tapp o den är jätte mjuk o hade massa vita klibbiga flytningar. Åh vore så underbart att börja 2015 med pluss.

Styrkekram till er som fick mens nyss. Nya tag under 2015 o hoppas på pluss för alla härinne.

• eagle87

Hmm kände nyss på min tapp o den är jätte mjuk o hade massa vita klibbiga flytningar. Åh vore så underbart att börja 2015 med pluss.

Styrkekram till er som fick mens nyss. Nya tag under 2015 o hoppas på pluss för alla härinne.

• SecretlyMe

Min tapp är också mjuk och har vita flytningar, massor av mensvärk.

• knaappeen

Rosa på pappret idag...drog ner nyårsstämningen lite...mens eller nidis.. Återstår att se, enligt utäkning från MA så BIM mellan 26/12 o6/1 så ör väl den där jävla mensen

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • Pyret 85

Ganska vattniga flytningar, testen var ganska starka men ännu inte positiva så jag tror på ÄL i helgen som jag sagt innan. Dock så har jag redan ont i brösten?? Någon av er som brukar ha det innan ÄL? Har aldrig haft innan förut utan bara efter.

• SecretlyMe

Knaappeen - Hoppas på nidis :/

Pyret - inget jag varit med om tror jag..

Bim idag. Ingen mens i sikte ännu. Haft mycket mensvärk och trott den ska ha kommit sen i förrgår. Kan inte ta tempen idag, vi drack igår och haft en extremt osammanhängande sömn. Ville inte göra test igår för var stensäker på mens. Well, vi får vänta o se..

• Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-01-01 12:12:33 följande:

Knaappeen - Hoppas på nidis :/

Pyret - inget jag varit med om tror jag..

Bim idag. Ingen mens i sikte ännu. Haft mycket mensvärk och trott den ska ha kommit sen i förrgår. Kan inte ta tempen idag, vi drack igår och haft en extremt osammanhängande sömn. Ville inte göra test igår för var stensäker på mens. Well, vi får vänta o se..

håller tummarna!
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-01 09:20:48 följande:

Ganska vattniga flytningar, testen var ganska starka men ännu inte positiva så jag tror på ÄL i helgen som jag sagt innan. Dock så har jag redan ont i brösten?? Någon av er som brukar ha det innan ÄL? Har aldrig haft innan förut utan bara efter.

Jag kan ha ont i brösten innan ÄL ibland :)
Svar på tråden BIM September 2014